Friday, December 24, 2010

SALAH FAHAM.

Kembali bersua untuk post yang kedua pada hari ini ye kanak kanak :)

I think i have to change my previous post - TELL ME .

Bukan apa,aku rasa ramai dah salah faham ayat aku.

Saya ceritakan semula ye.

- YIK sedang berbincang pasal PMRU next year. Maybe ada maybe takde. Ada / takde di sini bermaksud, maybe next year form 2 MMP takde PMRU. Tak confirm lagi.

- Result tahun ini low? *nauzubillah*. Bukan begitu. Sepertimana dalam ayat saya - saya tak tahu. Saya just rasa khuatir kalau kalau result low *nauzubillah*, itu yang YIK taknak wujudkan PMRU dah. Tu saya rasa je. Guessing too much .__.

Ehe ehe ehe.

Tadi farhana meseh 'sya, btul ke result thun nie low?'

Lepas aku baca mesej dia. Dengan segera,aku call dia. Aku tanya dia, 'eh fana,ye ke? mu tahu mana?'. Then fana replied me, 'tadi baca belog mu la'.

Ehe ehe ehe.

Macam tu lah ye.

No comments:

Post a Comment

♥.♥