Friday, December 24, 2010

TELL ME.

Betul ke Betul ke?
*okay HASYA, sabar. Bukan final decision lagi. Baru je berbincang*

Macam ni.

Online bukak fesbuk bukak belog and segala bagai ni,then aku pun-macam-biasalah wall-to-wall ngan makcik Suri Amalin tu. Then, dah dia form 2 nextyear *oh makcik tua dah awak*, aku pun ngengade pegi cakap oh 'WELCOME PMRU'. Biasalah, aku dah lepas dah kan. So cakap dekat orang lain la. Ehehs Ehehs.

& yeah. terkejut gila gilaa. sebab Su reply cani 'taun dpn xdop PMRU'. Okay. Aku okay lagi. Sebab, aku just ingatkan, dia salah faham ayat aku. then aku pun tanya la dia, 'eh kejaap. xkkan sue takde PMRU kot?'. Then yeah. dia reply 'sepsep YIK duk bice lagi'. Lepas baca satu persatu perkataan yang dia anta dekat wall pesbuk tu. Aku still tak okay lagi ni. tanya lagi. 'are you serious?' and yes. dia serious. dalam hati ni, hoh ammek kau dia serious ennkau!

*bukan aku jeles diorang takde PMRU. its just aku dah start negative-thinking dah nie :E

Apesal YIK dah taknak buat PMRU untuk second former MMP tahun depan? Kalau keputusan semakin bagus, takkan YIK nak bubarkan je PMRU tu.

Atau....

Tahun ni keputusan TAK BERAPA OKAY?

*itu yang YIK bubar?

Cool Hasya Cool. Okay chill (: macam macam dah aku pikir ni. and for sure,takde kearah POSITIVE THINKING. Eh tolonglah.




Okay. I just feel like cant stop my mind from thinking this. I try to avoid this. But i know i cant. Maybe sampai 30hb and lepas dapat result and lepas tahu semua tu, maybe aku dah tak pikir bende ni. Aku semacam rasa, PMRU PMRU PMRU je engkau tahuk! .__. semua macam 'ala ko bole la full A' tapi aku yang jawap kertas PMRU tu. so, dah mesti aku tau. ini diri aku. la kan? ergh .__.

No comments:

Post a Comment

♥.♥