Friday, December 24, 2010

CHILL.

Guys,aku taktahu .___.'

Cool. apesal aku cepat cepat salah faham eh. cepat cepat nak pikir bende lain. nak pikir result low *nauzubillah. even hati ni duk sergah duk jangan jangan jangan. like what i said at my previous post, i just cant stop from keep thinking it. okay STOP.

Kalau duk taip pasal result, pasal PMRU semua semua tu. Lagiiiila aku pikey. tak ke cantu? *sigh

Tell me, what should i do right now. the best one. i guess. *macam orang taktau arah tuju je.


tadi call abah, macam biasa, dengan kalut kalut aku ni.

'abah,duk mana tu? abah. maybe next year takde PMRU. gano ni abah. ko result low tahun ni. abah. alg takut'

abah tak sempat nak cakap pape. aku dah bagitau hal lain.
i let you know, this is real me. HAHA.

'duk kb lagi. takdok PMRU? oloh. bia la nyo tkdok pon'

ha-du-ii-la abah. aku punya bagi panjang lebar. abah tengah busy nak drive aku pegi cerita semua masalah tu apehal. HAHA.

nanti abah balik rumah. cepat cepat aku nak bagitau dari A sampai Z. then ulang balik, sampai 30hb.



Dear readers, harap maaf. kalau post post yang akan datang pun pasal hal yang sama. HAHA. biasa lah. Hasya kan nie. HAHAHA :D

No comments:

Post a Comment

♥.♥