Thursday, December 23, 2010

KHAMIS.

30 Disember 2010 / Khamis / Maahad Muhammadi Perempuan.

Ada masalah sikiiiit, aku taktahu jam berapa.

Tarikh apa dekat atas? Ada apa dekat atas? Kenapa ?

Takde pape pun. Saje je nak gitau 30hb tu hari khamis tau! Jangan lupa ye. Hari Khamis. *korang mesti tak tahu an 30hb ni hari khamis kan kan? (say YES lah readers sekalian yang baik hati semua semua)

Sebenarnya. Aku baru tahu je. 30hb ni hari khamis. Jangan harap aku nak check calendar sambil guna ilmu math nak kira berapa hari LAGI ke sekolah. No way maan.

Yang buat aku tahu ni, sebab cani.

My phone screen is showing 1 New Message by K. Izzah MMP

Aku pun apa lagi. Cepat cepat tekan View. Sebab kelmarin kan PMR results  sambil hati aku duk excited nak tahu MMP berapa orang dapat full A. Unluckily, Tapi apa yang aku jangka, sememangnya SALAH lima ratus peratus Terima Kasih -,-

‘Result PMRU & SMU hari khamis ni.’

Sekarang tenga HOT HOT dengan result PMR. Tetibe dapat meseh pasal PMRU ni apehal la pulak. Okay aku sabar lagi. Sebab igtkn, makcik tu buat lawak. Nak suh aku tumpang berdebar la tu. And sebenarnya aku percaya sangat tapi aku buat buat taknak percaya sebab aku tau kalo aku berdebar, jangan kata JANTUNG terkelua, mahu jantung tu terkeluar dengan hati limpa sekalian .____.’

Yang buat aku LAGIII rasa percaya,

Hana also said the same one! Result hari khamis ni. Result 30hb.

Baiklah. Kan habis dah cerita kan? Itu yang aku tahu 30hb tu hari Khamis.

Sebenarnya. Ada satu lagi aku nak bagitau.

Tahniah UNTUK Pelajar Tingkatan Tiga MMP.

Sebab apa?
For PMR results. 109 orang dapat 9A. Congrats!

No comments:

Post a Comment

♥.♥