Saturday, June 4, 2011

padan muka kau hasya


Soalan Untuk Diri Sendiri.

apa kau rasa sekarang? #PUAS
puas hati kau buat dia macam tu ? #TAK.
puas hati sebab kau dah hancurkan segalanya? #APESAL KAU BENGAP SANGAT,TAKLAH -.-


then kau nak senyap tunggu khabar berita macam tunggu macbook jatuh dari langit even kau tahu bende tu takkan terjadi pun ?


menyumpah seranah untuk diri sendiri pun tiada guna dah,hasya. nasi dah jadi bubur. boleh tak belajar untuk redha? okay redha pretty girl. (ceh pretty girl tak tahan)

tak pernah aku rasa mcm ni. entahlah,

aku benci dia?

Takpun, check balik contacts aku. Aku tak delete lagi number dia. And, taknak delete pun. Check balik phone aku, ade tak album kiteorang. Aku tak delete lagi. And same goes to camera album,aku taknak delete pun.

Bende yang senang nak tekan DELETE then padam segala-galanya pun aku tak click, ni nak lupakan kau selamanya dalam hidup aku?

Aku tunggu kau tegur aku. Aku tunggu senyuman kau. Aku tunggu mesej kau. Aku tunggu hubungan ini untuk pulih kembali.

Sumpah,aku sayang kau.

Maafkan aku.

hello to new pimple at my forehead -..-' hish tertekan aku dengan kewujudan pimple ni sumpah kata HAIHHH

No comments:

Post a Comment

♥.♥