Saturday, June 4, 2011

Tegar je kan saya.

Kenapa dengan dia?

Hmm hati kata biarlah,LAGIPUN salah aku.

I created this trouble. PADAN MUKA.

Awak, saya mintak maaf. Tak sepatutnya saya percayakan orang lain dari awak. Tapi, nak awak faham. Dengan situasi kita yang sedia begini, tambah lagi si mulut besar atau lebih disenangi, considered as si pembuat fitnah tu, tambah lagi ayat ayat yang boleh saya percayakan dia. Awak tolong faham saya.

Tapi dah awak cakap -

Awk xyah mintak maaf, im not the person yang mudah maafkan org. Bye sya.

'BYE SYA' gave me a big impact. Thousand thoughts about in my mind. Honestly, i do.

SORRY SEEMS TO BE THE HARDEST WORD,

Mungkin awak fikir saya langsung tak ambik berat pasal hubungan kita ni kan? Awak salah.

Entah. im speechless here.

If forget / hate me is the best, just go ahead. I rather see your happiness than your sadness with me by your side.

Sorry for not taking a good care for you,

But let you know, you're the best.
You're never be replaced

I Love You. forever will be.

No comments:

Post a Comment