Tuesday, June 7, 2011

awak curang :(


Assalamualaikum dunia.
Curang. Biasalah kan? Ada masa setia, ada masa curang. Hish. Aku tengah frust ni. Taktanya aku kenapa pun aku still nak cecite cecite. Taktahu lah kalau korang tahu ke tak, but im one of Arsenal FC. Im not themanager or even the players but im one of ARSENAL's fan ♥

Syiokk nye sebab Arsenal ni kaaaan -

Players' face. SUMPAH COMEL. tapi bukan semua ah,ada yang gelap gelap tu comel jugak tapi Nicklas Bendtner laaaaaaaagi comel (: dahla rambut dia
GOLD do! OH EM GEEEE :D


Manager k at tengah. Arsene Wenger namanya.


Ni la si comel saaaaaaaye, Nicklas Bendtner ♥♥♥

Tengok kasut dia lawaaaaaa! Oh Em Gee, he looks gorgeous :D

Ni pulak, Van Persie.
Dulu saya minaaaaaat dia tapi sebab dia hari tu sakit kaki ke macamane entah and dia skip for many match and aku interest dekat Bendtner ah. Ceh curang tu kan?
Psssst,scary pulak muka dia time sumbat gol.




Saya tak tahu lah kenape saya tak berminat dengan MAN UTD. Heeee, maybe sebab saya suka sangat tak sehaluan dengan adik saya. MIAHAHAHA!

oh btw, ni jersey baru. sukaaaaaa ♥
bukan setakat design baju, tapi sekalik dengan logo baru tuuuu! #nak beli jersey baruuuuu!

Eh kejap,sebenarnya bukan aku nak cecite cecite pasal Arsenal. Hish apelah -......- nanti next post (kalau aku free) aku post pasal LOVELY ARSENAL aku ni haaaa ♥

Sebenarnya, Samir Nasri kaaan one of Arsenal's players. Tapi now, EX Arsenal's players. Tak ke nama curang tu? Dahla dia memang kaki gol, i mean, dia salu ah sumbat gol. Okay and dia tersangatlah cute. Aku tak kisah pun kalau dia tu pindah dari Arsenal, eh kisaaah tapi takdela seratus peratus sakit hati. Kau tahu, dia pindah ke Man Utd. Wadefakkk -...-

Izz, suka lah tu! Eleh, Bendtner still dengan Arsenal okeh. HE LOVES ME! HAHA :P

Oh ni Samir Nasri btw, comel tauwwww :PP

memang tak comel pun dia dekat sini. TU LA SAPA SURUH MASUK MAN UTD AH?

Curang dekat sini, bukan dekat orang tersayang aku or sapa sapa, (heeee)

I mean- Samir Nasri tu yang curang! NASIB BAIK aku tak minat dekat dia, kalau aku minat dekat dia,tak pasal pasal im one from MAN UTD FAN. tapi chillek, i wont let myself in it ♥











No comments:

Post a Comment

♥.♥