Thursday, June 9, 2011

cakap je lebih

Assalamualaikum.

kalau nak buat satu bende or sebagai contoh lah kan,korang ni bersemangat ni esok exam, then korang pasang niat ah korang taknak dah semayang nak-nak lewat waktu and, tengok tengok sepanjang exam week uh, macam biasa je. Korang still buat perangai lama and azam korang tu boleh dikaitkan dengan peribahasa Melayu – hangat hangat tahi ayam,
sumpah kata geli peribahasa tu (Y) Oh bytheway, jangan risau aku bukan nak mengata sesape dalam post ni. Nak puji kawan aku, and nak cerita pasal aku.

Tadi aku pesan pasal hangat-hangat tahi ayam,cakap je melebih buat tak kan? Thats me! Haha. Macam ni, sejak 7hb la kan, bukan 7th May birthday aku tu tapi 7th June HAHAHA. Aku pasang niat ah nak stay up sebab cuti ni nak-kata-nye aku study 20% je. Tak kisah nak percaya ke tak, tu pun aku rasa tak sampai 20%. LEBIH TU TAK LAH YANG PASTI (Y)

Malam 7June tu, kan aku pasang niat nak stay up keesokan hari. Pukul TIGA sampai pukul LIMA. Then pukul lima boleh tido ^^ takkannye straight sampai morning *sigh

Aku punyelah, Oh sebelum tu, aku ada dua partner stay up. Kalau takde partner, mesti aku bagi banyak alasan untuk diri sendiri then sambung tido balik. AKU KENAL LAH AKU MACAM MANA -______-‘

Partner aku ni SN&AZ. Sorang SPM Sorang lagi PMR macam aku. AZ tu memang serious aku ajak ajak ayam je dia sebab aku ingatkan dia tipu je nak stay up sekali dengan aku,tup tup he joined! :D Aha thx AZ :P Oh yang SN tu pulakk, actually SN lah yang paling bersemangat betul sebab kan, aku kan INVITER,tapi tgk tgk keesokkan hari tu, SN bangun pukul 3 and she made many phonecalls. But no answer from me. HAHA, well aku kan dah malam tu tidur pukul 12, jangan harap pukul 3 aku celik mata. Tapi tak mustahil pun kan?

Seriously SN, memang sya pasang niat nak bangun pukul 4 pun. Taktahu la pulak delay sejam tigapuluhminit. Haha, first day nak stay up ni, aku bangun pukul 0430. Takpelah keesokkannya boleh bangun pukul tiga tepat kan? Then aku kan ajak si AZ tu, then dia kata miscall dia 20 times, tapi serious aku kata AKU TAK KISAH asalkan ade orang yang sanggup jadi stay-up pal aku. HEEEEEE then then then, lepas aku bangun tu cepat-cepat aku call dia, niat di hati nak call lima kali je lepas tu lantak ah kau nak bangun ke tak, haha joking,kan dah promise, twenty miscalls. So twenty ah kan?

Tapi thanks AZ sebab dia answer my third phonecalls. Dia kata first phonecall lagi dia bangun, tapi aku taktahu ah nak percaya ke tak :PP
Okay lepas dari tu aku stay up lah study math je. Actually nak study math,science,sejarah. Tapi sebelum Subuh tu aku tertidur, heeeee sorry SN & AZ :DD

Second Day- STAY UP

Tak pasang alarm. Biasanya pasang ah kan sebab nak bangun awal pagi. Tapi dah malam tu, pukul sepuluh aku tidur. AND, AZ-KAU MENANG :]
Aku bangun pukul 4 (LAGI) HAHAHA :D! Then, on henset, niat nak kejutkan si AZ tu. Aku tk kejutkan SN sebab mestiii dia bangun pukul tiga lagi kan, so bukak henset tu. Then AZ’s calling. Ish dia kata dia menang sebab dia tidur lewat tapi bangun awal dari aku and aku tidur awal tapi bangun lewat dari dia. So serious kata dia ah menang AMIK AMIK AMIK -.-’

Okaylah stay up yang kali kedua tu aku tak study langsung,serious mengantuk gila. SEJUK WEHH. Tu yang aku taknak ah tipu AZ yang aku turut stay up untuk study mcm AZ tu kan, so aku cakap aku temankan dia je stay up ni and aku tak study. Dia tak kisah pun sebenarnya. Yelah bukan dia pun yang rugi HAHAHA then lepas tu aku tidur.

And sampai situ jelah. THIRD STAY UP TU, I REALLY WANNA MAKE IT PERFECT! :)

Harap-harap perfect lah kan? And maybe tak kot sebab SN kene tidur dekat sekolah and only AZ je teman. Takpelah. Asal ade partner.

AZ, jagalah kau! Our third times ni, aku kene menang! HAHAHA ^^
Panjang gila post. Tu lah hangat-hangat tahi ayam. Aku yang ajak orang,tapi yelah,orang yang kejutkan aku, hahaha pape je lah hasya hasya -.-
Okay meh aku cite stay-up kali ketiga.
Well kan SN kene tidur dekat sekolah and sobs sobs sebab dia tak teman dah aku stay up. Well takpelah dia balik hari sabtu so malam tu dah misti ah dia nak stay up sekali. Haha, aku rase mesti dia penat umm tengok ah nanti -,-‘’

Stay Up Ketiga Kalinya :)
Malam tu aku tak tidur awal tak tidur lewat so macam balance ah kan? Then nak tidur ni kan, get ready dah alarm pukul 3.45 then henset letak dekat dekat,kot kot jatuh bawah katil -.-‘ and nak tidur ni nak tidur. KAWAN AKU TELEFON AKU LA PULAAAAAAAAK -____-

Kau jangan main-main,kalau dia call aku, memang tak pernah kurang dari sepuluh minit. Melainkan,dia call aku then line tak clear then dia letak. Next dia call aku balik. Heee, and semalam dia call aku okay pukul 2 baru dia letak.

Bayang ah,pukul 2 tidur-pukul 3.45 nak bangun? HUH tapi aku tak cancel-kan niat stay up tu. And aku tak cancel pun alarm tu. Miahaha c: aku pun text AZ, AZ taktidur lagi rupanya. Tapi aku harap je dia tu,dah mesti dia bangun punye,he’s a goooooooood boy :P

Okay, kau rasa aku bangun ke tak? TAK BANGUN. Yes, pandai. Aku tak bangun. HAHA then 5 miscalls dri AZ. Nasib baiklah dia call 5kali je,takleh bayang ah kalau dia still call tak henti henti. Dush! Sian jugak.

Tadi aku tanya dia,stay up ke tak. Then dia kata ‘takde geng kan,aku pun tidur ah balik
Bersalah ah pulak SORRY AZ :/

*malam ni taktau nak stay up ke tak hahaha*

No comments:

Post a Comment

♥.♥