Saturday, April 30, 2011

coming exam.

assalamualaikum.

meh semua dengaq sini.

actually bende ni lame dah aku tau. lame dah aku realized. lame dah aku noticed.tapi,
today is 30 April and two weeks more.

apa? bukan birthday aku lah. birthday aku 7th. (sempat lagi nak selit). sebenarnya, on 7th tu birthday aku. semua wish ye. jangan ade yg tak wish even sorang! siap ah siap. \maaf terlencong. bukan ini yang aku nak taip sebenarnya/

on fifteenth, mid term exam.

tipu lah kalau aku cakap 'so'.

aaaaaaaaaah aku still mainmain.

entah aku sedar. ke. sedar.

im dealing with major exam this year.

hasya,kau anak sulung. mesti kau nak buat ummi abah happy kan?
hasya, kau cucu sulung. mesti kau nak buat tok and tokwan happy kan?

aaaaaaah nak study. bye.

still. no preparation for this coming exam. cant playful anymore. be serious. its a must.

straight As. insyaAllah.

No comments:

Post a Comment

♥.♥