Wednesday, May 4, 2011

SEVEN MAY.

pesan aku - click gambar untuk tumbesaran.








semua diam.

apasaldengankauhasyaletaktigagambar-dengantarikhtujuhmaysegala -____-'

hihihi aku tahu je bukan semua pun tahu tujuh may tu birthday aku kan?
# taip dengan nada merajuk

gambar kedua - ade sorang budak form two. tanye aku. ada apa denga 7th May act?

hihi aku rase bukan dia je yang heran hihihi kang aku buat status macam ni kang

- I WAS BORN IN SEVENTH MAY 1996. SO PEOPLE DO BEAR IN YOUR MIND THAT MY BIRTHDAY IS JUST AROUND THE CORNER,AND IT IS NOT TOMORROW, NOT DOUBLE TOMORROW, BUT ITS TRIPLE TOMORROW. AAAAH PLEASE GIVE ME PRESENT. IM WAITING PEOPLE. PLEASE WISH MY BIRTHDAY. IM WAITING HERE.

kau tak rasa macam gaya status tu macam seorang budak yang tak pernah sambut hari lahir dan mungkin tujuh May nanti hari lahirnya yang pertama?

Mungkin.

bukan aku nak pesan dekat semua makhluk fasal birthday aku.

sengaja. sebab kan,

4th May - Hanis Hazwani's birthday
5th May - Razan Asyiqin's birthday
6th May - Adibah Yasmin's birthday
7th May - My Birthday
8th May - Afrina's birthday
9th May - Isya's birthday

sepuluh May? taknak lah. sampai 9 je. okay ppl?

btw tujuh May tu, bukan aku sorang. Najihah Najlaa & Ainul Afeeqah Athirah too :)

today is Fourth - kakhanis,happy birthday. sweeeeet seventeen yaw :)
tomorrow will be Fifth - razan kawan aku comel meletup hah whoa whoa nak cakap happy becoming birthdayy :D

dah dah la. nak taip panjang lagi. tapi nanti. sebab,

kerja kursus sejarah cikgu nak kutip esok. im still at second page. dari tadi lagi.

jangan kau tanya aku kenapa.

stuck at facebook & blogger la ni. LOL

Assalamualaikum people ;)





No comments:

Post a Comment

♥.♥