Wednesday, February 2, 2011

Movie-maker.

Dah pandai buat MOVIE

*eh bertaraf movie ke tapi macam slideshow je tapi memang moviemaker sebab sebab, tak advance la-gi so jadik la slideshow only HEHE* ;D

Good Hasya Goood :) improvement yang mendadak tu woh. Baguuus. Actually, aunty aku yang ajar semua ni. Memang aku tak berapa nak reti and hari tu, dia ada buat lyrics for Dadali Band – Di Saat Aku Mencintaimu. Okay i admit, aku memang tak pandai nak buat macam ciksu(aunty aku) buat. Dahla lyrics bai -___-’ aku nak suro ciksu ajar tapi kang ciksu busy ke pape kan. Aku pun try sendirik. Tapi, before this ciksu ada tunjuk camane dia buat but its look like too many steps to memorize so i made up my mind to learn by myself. Nanti ciksu balik cuti mana mana ke, dah mesti, KENAAAA jugak ajar. Ehe ehe.

Tadi duk deletee photos photos yang memang dah qualified dah untuk didelete. And ada la terbukak satu folder. Folder FREAK. Eheh. Dalam folder tu, ada gambar jamuan akhir tahun kelas 2 E 5 dekat Pantai-Mane-Entah tapi around KELANTAN je. Tak boleh lah pergi jauuuuh-pergi dekat situ pun dah macam ERRRRRRR :3

Dahla lepas gi pantai tu, 30 Disember aku rasanya lah, result PMRU. & keputusan kiteorang membanggakan. Sebab, 9 orang je tak boleh dpt full. Yang lain,straight As. Memang cikgu cikgi puji kelas kiteorang la sebab before this actually kelas kiteorang famous sebab idea kiteorang terlalu bernas ‘nak pergi jamuan dekat luar la katakan’ so macam, dapat a hotta reaction from the teachers. Kelas lain dalam kelas je. Kelas kiteorang buat luar. So, ERRR. Camtu lah. Taktau nak describe camane. Paham paham sendirik la okayh :D

Eh eh penransan tak dekat atas atassss tu bercakap pasal movie and sekarang bercakap pasal kelas 2 E 5 la pulak. Tapi don’t worry, aku tak melencong jauuuuh sebab aku buat movie pun content content nye, gambar jamuan hari tu. Sebenarnya malu nak letak lah sebab gila buruk. So, aku tak letaaaaaak :D

Then, pandai pandai la cari okay? Clue – dalam facebook. Eheh xD

No comments:

Post a Comment

♥.♥