Monday, December 27, 2010

WHAT THE.





sebenarnya aku baik jugak sebab tu aku post dekat belog aku pasal seorang kanak-kanak yang berlagak dewasa yang tumpang belas kasihan orang kesian dekat budak tu kan. aku tumpang kesian. && jugak terlebih kasihan sampai tiba tiba timbul salah faham yang buat aku langsung taknak maafkan budak tu even satu peratus. apatah lagi saturatusperatus. apa la yang aku duk bebel buat macam korang faham je apa aku taip ni. aku bukan taknak cerita panjang. kalo boleh, aku nak cerita terlebih panjang sampai korang pun tahu dia ada dua mata macam korang. Sekalik dengan gambar dia pun aku nak letak. tapi,aku sedar, diriku hanya insan biasa. betul la kan? semua ada salah. kalau kami salah, MAAAAF. SORRY. tapi entah kenapa,sometimes aku rasa kau tersangat baik sampai kan ada satu hari aku rasa menyampah. okay aku mintak maaf. this is the fact is. aku terlebih jujur. Ihi ihi ihi ihi.


No comments:

Post a Comment

♥.♥