Wednesday, December 29, 2010

DSLR.



Sepertimana tajuk / title di atas ye. DSLR. Bukan pasal DSLR sebenarnya aku nak taip post pasal sejenis kamera yang begitu gorgeous yang membuatkan aku tak dapat dapat lagi. Ehehs Ehehs tapi post ini, final ending baru DSLR. Ngee-haa :)

Okay. Today is 30th December. 30th December di mana dalam kalendar tidak tercatat - PENGAMBILAN KEPUTUSAN PMRU & SMU. Tapi dalam otak aku ni, takde dah tarikh 2hb. Yang melekat dalam otaknye = 30HB = PMRU = 10 A. Kenapa bukan 2hb? Even 2hb tu tarikh masuk sekolah dengan begitu happy tinggalkan holiday and sebenarnya sebaliknya.

Back to story.

238 Orang (:

tahun lepas, 220 orang dapat straight A's. and memang batch kiteorang rasa tercabar la jugak. bukan LA JUGAK tapi LA BANYAK. Sebab ramai gyla vavi kot. Alhamdulillah, tahun nie pun ramai jugak. Meningkat.

&& sekolah aku - Terbaik untuk PMRU & SMU.

The Sweet Moments.

Banyak betul pintu halangan sebelum aku dapat slip tu tau. Mula mula jumpa dah ustazah Norminah, then tanya beliau, 'ustazah gano ni. berapo dapat full?' Oh biasalah. Aku kan. Eheh.
Ustazah sambil tersenyum 'saba sabar, nanti tunggu mudir dulu announce, baru tau'. Waaa. 'ustazah tengok la hok sayo' *ceh mula nak buat ustazah geram*. Then, buat hati aku lega even aku taktahu aku dapat 9 ke 10. Then ustazah pun cakap 'oloh bulih eh. kelas kito 9 ore jah bulih 9A'

& aku pun. okay SEMBILAN ORANG TAK DAPAT SEPULUH A.

Even hati lega,ramai dapat 10. Tapi aku still tak tenang. Jangan tanya sebab apa. Sebabnye macam ini ye, SEMBILAN ORANG YANG TAK DAPAT SEPULUH la buat aku tak tenang nye. Walaupun, ummi punya la bagi semangat dekat aku. Tapi aku still tak confident with myself.

Tapi, naluri Ummi tepat. *cehcehceh*. Alhamdullilah, aku dapat full A. Serious. aku rasa macam nak terbang je dengan keadaan aku yang macam ini. Rasanye boleh dah sampai kedai DSLR & bawak abah beli DSLR. Weeee :'DD

& final ending pasal DSLR nye. sebab, abah ada cakap macam ni,

'kalau trial dapat full, abah bagi dslr'

Tapi. trial dapat 8. so. tiada dslr di sisi ye anak anak.

'okay. trial-trial dah. real exam pulak. DSLR DSLR ye'

I really hope that Abah means what he had said. Serious, aku lama dah mengidam dekat encik DSLR tuu. Kalau boleh lambat pun takpe la, abah :'D Asalkan ADA. ehe ehe ehe.

Niway, 10 A lagi bermakna dari DSLR tu. Thanks Allah (:

Friends,Congratulations.















No comments:

Post a Comment

♥.♥