Monday, December 6, 2010

TERASA.

Eh la, takkan small matter tu pun kau nak terasa SYA? Tastebud apa yang kau ada ni?

Eh kau jangan main main. Nak salahkan tastebud aku tu apehal. Sekarang. aku mudah terasa. WELL. Yang pahit tu memang la, cepat sangat nak terasa. Isk. Kekadang, it hurting me :'( Sakit doe kalau duk terasa je memanjang.

Kau takde deria rasa nak terasa dengan orang lain? HEBAT la KAU. HEBAT.

Kekadang aku rasa macam, apehal aku mudah terasa? Aku taknak terasa. Taknak. Sebab apa? Kalo terasa, kekadang, boleh buat a relationship makin renggang.

Kalo aku terasa dengan A, aku luah dekat kawan aku. Bermacam jenis jenama nasihat yang kawan-kawan aku dah bagi dah dekat aku. Tapi aku? Aku still takleh buat diri aku. .

Post apa yang kau karang ni SYA? *sigh

No comments:

Post a Comment

♥.♥