Monday, December 6, 2010

JAGA HATI.

Aku buntu. Buntu.



Sebab nak jaga dua keping hati. Sebab nak jaga hati dia. Hati sorang lagi pun aku nak jaga. Okay, kalau nak ikut hati aku la. Aku just nak jaga hati sorang tu je. She's special for me. Indeed.

Tadi, luckily Tasneem informed me. Actually terkejut la jugak sebab aku tak anggap dia macam apa yang dia anggap aku. Tapi, she's too much nice to me. Tu yang hati aku tak sampai nak cakap the truth one. The truth one, i dont like the way she acts. Okay fine, memang aku tamak. Sebab dua-dua aku sayang. Tapi . . . dua-dua lain bagi aku. Bukan sama pangkat.

Tolong la .___.' aku taknak orang panggil aku tak pandai nak jaga hati perasaan ni.




Before it become more worse, i guess, i should honest to her. *kan?

No comments:

Post a Comment

♥.♥