Thursday, December 9, 2010

HEROIN - Hasya Hannani.

apa kau cita-cita nak jadi pelakon ke sya? TAK. apa kau cita-cita nak jadi heroin ke sya? TAK. apa kau cita-cita nak jadi pengarah filem? TAK.

tapi aku teringin nak tonton filem / drama yang kisahnya pasal aku. i mean, nama heroin tu, nama aku. taknak short name aku. nak fullname. Hasya Hannani. and hero filem tu, nama hero aku. also, full name hero aku. HAHAHAHAH.

eh ape aku betul ke salah tenga karang belog tenga malam ni. Oh okay. I continue my words.

tadi, duk syiokk syiokk tengok cite Indon. Cite Cahaya tu. Alah, aku bukan salu everyday un tengok cite ni. Asyik miss je -,-' geram jugak adik aku yang nama Shaza tu, sebab dia memang salu tengok cite Cahaya ni. Dah aku salu skip-skip episod, aku pun tanye la die. Memang tak patut,dia salahkan aku balik. 'tu la tak tengok sgt'. Eh la budak ni, bukan nak jawap balik apa kakak dia tanya, ni nak marah balik. tapi memang patut pun, sebab bukan sekali je aku tanya dia.

'eh bila Cahaya tu bebaik gn Satria ?' 'eh bakpo dia hamil?' 'eh bila kawin nye?'

Mane tak geram dia. HAHA. Takkan nak cerita full episode dekat aku. Ugh sabar ye dik. Kakakmu memang begini. Bukan minat sangat pun cerita tu. Kalo minat, tkdenye pukul 3 tu, terus cari tv, cari remote pasang tv, tekan channel 105 then tengok cite Cahaya tu. Im not like that one. Better aku pegi dapur, amik pinggan, makan nasi, kan kenyang kan? HAHAHA

Aku tak paham betul. Apesal la kalo Naysilla Mirdad ni jadik heroin, mesti je nama dia yang jadi Title Drama tu. Apesal ah? Nasib baik laa dia tak wat nama betul dia. HAHA *yang aku pegi jeles ni apehal. HAHA

Ada jugak keinginan- nak tengok cite pasal aku dekat TV tu. tapi, cerita pasal perangai baik aku la. HAHA. yang kurang tu,simpan,takyah nak dipertontonkan. HAHAHA


No comments:

Post a Comment

♥.♥