Sunday, December 5, 2010

Eksaited ke SEBALIKNYA?

Weh Weh WEH ! Dapat dah result? Berapa subjek yang gagal weh?

Nauzubillah. bukan nak pun yang gagal tu. kau nak? better kau takpayah la ada niat nak gagal weh. buat apa kau pergi sekolah berjam-jam? kalau motif kau pun,nak gagal? Buat apa weh?
*aku tahu aku setat mengepeks macam emak emak dah pun HAHA

eh sebenarnya lah kan, bila result tu keluar? bila result tu nak sampai dekat rumah aku?

kalau bagi tarikh kan senang, takde la ummi abah jadik volunteer nak tengok result aku. Takdenye adik-adik aku jadi pengkritik @ juri jemputan macam Mari Menari sebab nak kritik result aku yang serba comel dengan markah markah :/

i cant imagine. kalau kalau, ummi abah dulu yang tengok result aku tu. Aku-nye punya lah duk cari cari dekat luar rumah. Then, nak indah-kan lagi suasana, ummi pun cakap.

'comel result awak. NAHH!'

Aku sebenarnya sedang nak fikir apa yang aku nak bagi respon balik? nak bagi SENYUMAN? Woh. dapat payback penampar baru kau tahu -,-' Errk, Cmon HASYA. Pike Pikey Pikeyyy !

Harap sangat aku boleh naik kelas. Duk kelas ketiga pun takpe xD

Kalau dapat result tu, firstly aku nak tengok. NOMBOR DALAM TINGKATAN. Aku memang jenis begitu. lepas tengok nombor dlm tingkatan tu, cepat cepat estimate sendirik, pakai ilmu math sedia ada, main agak agak duk kelas mana next year.

Harap sangat, aku yang first first jumpa posmen tu then cepat cepat bawak slip exam tu and and tak terkelip posmen tengok aku yang macam entah pape then bukak result tu WOW WOW tinggi nye aku dapat cepat cepat bagitau dekat ummi.

Insya Allah :D

No comments:

Post a Comment

♥.♥