Saturday, December 4, 2010

KERING KONTANG.

Uh sekarang aku rasa takde idea nak taip post baru dekat belog. tapi ada sorang budak comel yang duk tanya ke-update-an blog aku. aku pun nak update la ni even aku takde pape dekat otak selain lah aku just ada nak main taippp cam tah pape je dekat post ni. Thanks Budak Comel. HAHAHA. *identiti budak comel dirahsiakan. HAHA

amacam holiday kau SYA?
holiday? Oh well. just dekat rumah. membaca. lgpun,sikit lagi buku formthree tu nak khatam. Science,Maths. sume dah paham.

fakewords je sume tu. kau tahu, dekat rumah aku ni, tersusun cantik buku teks form three, takde yang berbeza pun, i mean, takde nampak berubah pun dari segi susunan dari first day holiday. sampai sekarang.

'along, gi gi baco nuh. holiday sungguh dio'

See? orang terdekat aku pun dah noticed dah aku betul betul holiday. Alah, nanti nak bukak sekolah, along bace ye ummi? HEHE. kalo meseh ngan kawankawan sekolah lama, mesti je diaorang tanya, 'sya,mesti banyok doh key mu baco?' Oh laa. ni aku rasa macam nak menipu ni. HAHA. sebab sekarang aku just baca Prisoner Of Zenda (English Literature) & Anak Bumi Tercinta(BM Literature). Sebab apa? sebab. aku main layaaaan je macam aku baca buku cerita adik aku yang enam tahun tu.

PENILAIAN MENENGAH RENDAH ? not ready yet. thankyou.

No comments:

Post a Comment

♥.♥