Wednesday, December 1, 2010

KAWAN ke?

Before aku setat dengan post kali ini yang memang lima ratus persen, niat aku nak mengutuk , niat aku nak manpus-manpus kan dia, i told you first. *espeseli the one yang memang berkait rapat dengan post ini HAHA

P.S kalo kau memang rasa aku post pasal kau. just please shut up. this is mine. so, aku nak spill apa apa ke. thats my own. & btw, aku jaga maruah mu yang sedang naik membangun, so, aku tak letak nama mu. niat di hati memang la nak letak , tapi sebab SAYANG dekat mu , aku tak letak. *big laugh

Oh aku tak paham dengan seorang minah yang bagi aku, seorang kawan. Ye,kawan. Tapi aku rasa,tidak dikategorikan sebagai kawan rapat mahupun BFF atau yang rapat-rapat la sebab memang tak rapat. Apesal dengan dia aku pun taktahu ._____.' bagi aku, maybe dia ada tak puas hati dengan aku sebab aku makan nasi lemak, and dia makan roti canai. *merapu

Aku rasa . . aku tahu apesal dengan dia. Tapi, tu pun, im just guessing. Its too much.

Salah ke, kalau aku ada tak puas hati dengan kawan aku, then aku luah dekat listener yang sekian lama dah di'iktiraf'kan sebagai listener?

I had told her that. Tau dia ckp apa?

'mu jange lawh gi ceritoo ko dyo, meh gtau aku'

tau aku balas apa? 'masalahnya aku suka bercerita HAHAHAHA'

nampak macam aku main main kan? Its not like that der. Mahu je aku bagi kata kata yang lebih pedas dari maggi extra pedas tu. Mahu je aku bagi kata kata yang lebih panas dari air teh yang aku buat semalam yang memang panas. Tapi ,aku rasa , dia dah banyak dah 'kena'. So, biar je la dengan aku, dia rasa OK sikit. Even , ayat aku pun still pedas jugak HAHA.

Bukan aku nak malukan kau dekat belog aku. Bukan niat aku nak sakiti hati kau. Tapi ada jugak la sikit sikit. Tau sebab apa? SEBAB KAU PENIPU !

Untuk kau. kau takpayah dah la nak menipu. sebab, once kau menipu, orang lain dah setat taknak percaya dah dekat kau. sebab apa? sebab kau ada sejarah dengan penipuan kau. Kau jangan main cakap je, kau nak 'cakap betul' dah. Nanti tak pasal pasal, kau jugak yang termakan janji. Ups. HAHA

oh satu great news, kami dah berkawan. HAHA. senang betul aku berkawan. takde la, sebab, entah. malas jugek nak buat dosa. tapi post ini takkan di-delete. HAHA

No comments:

Post a Comment

♥.♥