Tuesday, November 30, 2010

KEMBAR.

Ugh, aku takboleh bayang kalau aku ada kembar. Yes. Kembar = Twins. Mean, semua serupa. Mata serupa, Muka serupa, Hidung serupa, Mulut serupa. SERUPA lah SERUPA. Or maybe, sifat tu maybe ada yang berlainan kan? Kalau lah ditakdirkan aku ada kembar, mesti nama aku & kembar aku tu nak-nak sama kan ?

Kotkot nama HASYA HANNANA ek. HAHA. kalo aku tau aku ada kembar,aku nak jadi ADIK. *gedik gila. Takde la,sebab kalo ada pape, boleh je aku salahkan kakak aku. HAHA. Aku main sedap je cakap ni sebab aku betul betul tak berkembar :) Just me. Alone. *tapi tak alone sebab ada enam adik yang memang tak buat aku duduk diam. HAHAHA :P

and YES. kalo ada kembar,mesti je baju serupa. eh dah dah la,dah la muka serupa, nakbaju serupa? *gaya macam aku benci kembar aku doe HAHA :3 Oh i very dont like kalau adik aku pakai baju serupa dengan aku pada hari yang sama. Oh memang =______=' arwah nenek aku dulu pernah jahit baju kurung raya dekat aku & shaza. dah kiteorang, selang satu tahun je, so nenek buat baju serupa. Taim raya je aku pakai centu, kalo hari hari biasa, oh very very sorry, aku-tak-nak :P

tapi takpe lah,kalau aku memang ditakdirkan ada kembar, aku akan berusaha untuk menyayangi kembar aku tu dengan sepenuh jiwa raga dekat rumah aku. kalau aku memang ditakdirkan ada kembar, aku akan berkongsi dengan beliau, baju pun kongsi, tapi tolong aku tak suka kalau boiperen kongsi. kalau aku memang ditakdirkan ada kembar, fesbuk pun aku kongsi HAHAHA.
*ayat bajet baik kot. dah memang aku takde kembar kan kan :P

tapi . . sometimes aku rasa,best apa kalau ada kembar? bila kita tengok kembar kita tu, macam cermin weh macam cermin HAHA. & kalo sesape puji kembar kita comel ke, kita pun memang TERASA sebab kan muka nak-nak sama. tapi kalo puji tak comel ke,

takpayah ngaku la thats YOU. *gila kejam

P.S eh btw,aku agak rasa pelik sebab Hasya Hannani Haron add fesbuk aku. wattaheck =.='

No comments:

Post a Comment

♥.♥