Monday, November 15, 2010

Awak lah (!)

Bhai,

Aku harap kau cakap, kau sedang syok bergurau dengan aku sebab kau selalu cakap kau suka tengok aku ‘kalut kalut’ & kali ni biar aku cuak dengan keadaan kau . KAN KAN?

Betul tak aku cakap . ‘kau bergurau’?
Tolong JANGAN CAKAP yang sebenarnya aku salah.
Lepas aku tahu tu puun,tak sanggup dah aku nak tahu yang selebihnya.

Mula mula, aku dengar dari kawan aku. Then aku tanya kawan kau. Aku nak tanya kau?
AH MACAM LAH KAU MEMANG RINGAN MULUT NAK BAGI TAHU AKU.
Tapi aku tengok,memang kau ringan mulut,memang kau pemarah. EH NO, Peramah. Tapi kalau nak cakap pasal ‘benda’ ni,kau dah setat berat mulut. Ada apa dekat mulut kau sampaikan dekat adik kau sendiri kau tak bagitau?

MEMANG TEGAA KAU -____-‘
Kenapa dengan kau yang buat kau taknak bagitahu aku ?

Kau sedar tak aku sedih ni sedih ? Sebab benda tu pun kau nak secret recipe lagi dengan aku. Yes,memang la aku tahu sangat, kau tahu yang aku ni obses gila dekat Kek Chocolate Secret Recipe tu. Kau takpayah la nak ber-secret nye. Isk

P.S okay memang dah jelas terbukti kan aku tahu pasal kau ? & ni post pasal kau. Kau sepatutnya terharu aku taip susah susah ni. Dengan ayat kat atas tu dengan hati yang ikhlas pulak tu nak taip tu. Nampak macam aku main main kan? SEDIH la bhai T___T’

No comments:

Post a Comment

♥.♥