Thursday, November 11, 2010

HH, tingkatan TIGA?

101110 :)
Comel kan tarikh tu? HAHA. Well. Ceh

Actually,bukan ada apa apa pun dengan tarikh tu. *blink

Eh, tak lama dah kan nak 01 Januari 2011 ? Tak lama dah. Tahun 2010 dah berbaki beberapa hari je lagi. *biar lambat lagi pon.

Aku TINGKATAN TIGA tahun depan?
Aku amik PMR tahun depan ?
Aku comel tahun depan?


HAHA. Yang atas tu, takde kena mengena je. Sebab terlebih perkataan nak taip. Well, kawan terapat aku lah yang kenal macamane aku. Oh dah rindu dekat kawankawan lah =.=’

Babe. Aku rasa sekejap pulak 2010 ni. Sekejap pulak tahun yang macam macam rasa ada. MANIS PAHIT SEPARUH MANIS SEPARUH PAHIT. Uh,tapi overall, it’s a great year at all ! nanti tahun depan pulak, how will it be? Hoping that, it would be more awesome!

Nanti 31 Disember kaaaan,
Kalo boleh,aku nak post pasal sweet 2010. Oh My. Tanpa segan silu,cerita semua benda. HIK HIK HIK :D

Its actually, tak percaya lagi ni, aku LIMABELAS next year?
Eh mesti makin matured kan kan. HAHA
(alah tengok tengok serupee je)

Dah 2010 dah nak pegi dah ni, tahun ‘last’ untuk form five. Tahun last sepupu aku pakai baju sekolah.Dia tu kan, perasan muda lagi. HAHA, alin sory :p
Aku ingat lagi, makcik tu (alin) cakap cani ah dekat aku.

Eh awk,kak alin dah tak pakai dah baju sekolah tahun depan. Nnt tahun depan, kak alin yg pegi beli baju sekolah dekat adik adik.

Tak lama dah dia nak SPM. Good Luck to you, Amalin Shafiqah :’)

And and, goooooodluck to others fifth formers,(MMP for sure) and especially to one special fifth former MMP.

Dear, an everest of luck to you. Do the best :’)

Dia tu bijak. InsyaAllah,boleh full. Amin.

No comments:

Post a Comment

♥.♥