Thursday, November 11, 2010

H-E-LLO !

Err , hellllo !

Eh salah, assalamualaikum lah! *smile

Lama dah kan kauorang tak baca latest post aku? HAHA lama dah kan kauorang tak tengok aku online. Mesti rindu kan? Okay, aku paham. Tengs sebab tunggu tau :’)

(gelak besar aku perasan macam ada je HAHA)

Babe. Paham paham je la,kalo aku onain je, mesti niat baik tu dah jadi postpone. Niat nak baca buku niat nak tido lewat bla bla tu, postpone postpone postpone. So then, thanks Encik Ruziman & Puan Aida Yarina sebab, paham along :) sebab tu, ummi abah taknak bagi along onain kan kan? HEHE

Sya , tak onain eh ?

Ha’a. Tak onain. Kan exam.

CEH. Jawapan macam betul betul ikut skema soalan je. Takdenye aku tak onain sebab baca buku memanjang. HAHA sebab ummi abah takbagi onain lah.

Wii ;) and thanks jugak kepada adik-adik tersayang lagi tercinta yang amik watak buat aku jeles sebab diorang bole onain. Alah. Taim diorang final exam, aku yang, duk nunjuk nunjuk espeseli dekat adik terapat aku tu, Izz .

Izz, td key alg upload foto . awok tokse komen ko HAHA

Eleh koya ah tu dey bulih onain gak

Macam tu la kalau dah ada tujuh adik, then, empat daripada tu ada fesbuk. So, berebut nak onain? KALO tak berebut tu, memang pelik.

Aku taktau dah atceli aku nak post pasal apa. HEHE.

OFF.

No comments:

Post a Comment