Monday, November 29, 2010

PEHAL KAU WEH?

'aku bukey nok ngejah mu tapi aku nok oyak so karo. bhawa arsenal takkan dapat so piala pun tahun ni. ingat tu. salam'

Woh. chill pokcik chill -,-'

Ceritanya begini. . .

aku ada lah buat dekat fesbuk. 'die-hard-fan of Arsenal'. Eh la,takdenye aku saje nak cari musuh nak buat musuh biar jadi berlipat lipat dekat fesbuk tu. then, ada la sorang ni yang kelakuannya-entah-pape je la. dah aku tak kenal dia. dia tego aku dlm chat. 'salam.' aku tak jawap. aku jawap salam dia. tapi tak jawap depan dia. dah aku tak kenal dia, malas gak nak terlebih peramah, nak tanya yang macam macam.

dah aku kan tak layan dia. banyak la jugak dia hanta. aku ni tak jawap salam dia lah. && macam macam lah. bukan dia tu duk sebelah aku dia tahu aku tak jawap salam dia ke. kan? ah sh*t betul. dah dia hanta banyak words dah dekat aku,tapi takde satu aku reply pun, satu huruf pun aku tak bagi. Maybe dia fedup kot. HAHA serve u right man. HAHA

aku langsung tak cakap 'eh awok ni takyoh la ngejas sayo'. TAKDE pun ! tetibe dia wat perangai pelik dia depan aku tu apesal ?

dia pun anta centu.

'aku bukey nok ngejah mu tapi aku nok oyak so karo. bhawa arsenal takkan dapat so piala pun tahun ni. ingat tu. salam'

eh la. lantak la arsenal nak menang ke. nak kalah ke. apesal weh? kalo arsenal dapat piala ke, kau boleh pengsan ke weh? *nauzubillah. CHILL la weh :/

No comments:

Post a Comment