Tuesday, November 30, 2010

oh. H-H-ELLO :D





H E L L O , December :'D

Dah makin dekat dah dengan jiran beliau, Januari. Kau tahu Januari? Januari lah buat aku jejak balik dekat sekolah. Januari lah buat aku jejak balik dekat asrama ter-cintan tu. terCINTA. kau tahu? Januari jugak-lah buat aku makin rasa, 'eh PMR nok dekat dohhh ;/'
*ceh taip punya besu HA HA HA

Tapi tidak dinafikan, aku memang terasa rindu nak jejak balik dekat sekolah. when i say i missed the school, i mean the FRIENDS not the rules. Yes. I do miss them. Espeseli cikgu cikgi yang dah mengajar aku biar jadi berguna nanti besar *sekarang tak besar lagi ;P

Uh tadi kan, sempat lagi aku tertukar cikgu sekolah rendah aku dengan sekolah menengah. CEHHHH. rindu o rindu o rindu lah dekat ustazahFatimah. Kenapa beliau? Sebab, aku tertukar ustazah Fatimah dengan ustazah sekolah rendah-yang aku tak ingat nama. For sure cikgu cikgi ustaz ustazah semua rindu. HAHA.

i am half of eager-and half of sad to say, HELLO December.




No comments:

Post a Comment