Tuesday, November 23, 2010

:)



Half of 2E5 ♥
aku rasa macam tak berapa sesuai letak gamba ni. HAHA sebab dengan keadaan Mazzaniha yang agak rasa kurang sopan tapi takpelah sebab aku sopan di situ. So i let it ♥ HAHA. gila rindu gila gilaa la dekat bebudak kelas aku ni. Frankly, mulemule, aku tak berapa nak close dengan diorang. dah nak akhir thun,dah mula rasa 'la gini ko budok class aku nyo?' HAHA. diorang best. tambah tambah dengan kawan aku yang banyak mulut Amirah Azman. HAHA. die tu, memang-lah. kalo taim cikgu Sam gak. Mula lah. HAHA. Dengan deskmates yang bijak yang sorang comel. Aini & Kasyifah. Aini tu bijak woh. Comel je dia senyum. HAK HAK. Kasyifah? Isk. kalo puji die dekat belog ni, taktau dah nak cakap camane. btw both cute alsooo ♥
i MISS you all :)






No comments:

Post a Comment

♥.♥