Monday, November 22, 2010

Monday Post.

Assalamualaikum :D !

Uh selamat-hari-isnin. Cuti ni buat aku tak ingat hari dah >< Biaselah kan,kalo sesi sekolah tu, kan tulis tarikh & hari.

Eh tapi aku rasa bebudak sekolah rendah je. Sekolah menengah ni macam dah berkurang dah centu kan?

Tapi aku still tulis. Kekadang la. Kalo dah ‘mai’ dah rasa malas nak tulis tu . .

Teringat taim ustazah y mgaja Tafsir Hadis, ustazah memang ‘care’ dekat Tarikh & Hari. Kalo taim nak anta buku latihan, mesti ‘kena’ je Hasya Hannani ni .

Mek,mano tarikh ?

Aku buat muka-comel-muka-kesian. Then ustazah-lah tolong warna warni-kan lagi buku latihan aku tu dengan pen merah dakwat basah beliau. Ustazah memang prihatin. Ustazah memang baik.

Kekadang,setiap latihan tu ‘ada’ je dakwat merah pen beliau. Sebab si anak murid dia yang ni tak berapa nak notice. SAYANGGGGGGGG ustazah! *big smile!

Uh rindu-nak-bersekolah pulak la.

Nanti bukak sekolah sesi 2011, dah takde dah pelajar bernama Hasya Hannani di Tingkatan Dua. Peeps, she will be third former there ! eh gaya aku cakap ni macam aku sorang je yang tambah umo. Kekawan aku punnn. Senior & Junior aku pun tambah umo gak ni. Mesti syok kan yang tingkatan satu tu sebab diorang dah tingkatan dua & nanti ada junior. HAHA *macam aku rasa duluuu dulu.

Sebenarnya . . aku ada tak puas hati dekat seorang manusia berjantina perempuan. I cant tell it all out here. Nanti beliau tahu pulak-post ini untuk beliau sebenarnya.

Tapi . . kan bagus kalo die tau?
Ha’a la SYA. Kan bagus kalo die tau.
Eh tapi . .


*Eh. Kau cakap bahasa apa ni? KELING betul >




No comments:

Post a Comment

♥.♥