Tuesday, November 23, 2010

the kids.

oh hai people hai !!!!!!!!!
aku dah setat buat post yang langsung aku-main-taip jee :/

atleast. nasib baik aku tak taip macam adik aku yang umo dua tahun tu taip. kau tahu dia taip macam mana? FUH. my little brotha tu terer woh. dah la tak tengok keyboard. "kjsdhaskjgfajsgfjasgfjagsfj" agak lah macam tak boleh nak baca macam tu. kalo kite duk sibuk online or pape, setat dah sifat semula jadi dia

'alonggg adik nok tengok lori adik nok tengok!'

kalau dia bukak volume yang slow takpe, ni dah maximum volume dah. kalo die tak dapat ape yang dia nak. AAAH mula lah dia-guna-gigi dia tu. Geram jugak aku. Tau lah die ada gigi. HAHA *gaya cam aku takde gigi je. Ehs ehs ehs.

Kalo aku duk layaaan youtube or pape. Punye la khusyuk kan kan. Bok Bok. Titibeee-jadi-hitam-and-macam-ada-orang-shut down je. And memang! TIFF TAZANI la tu :/ Isk Isk. menyesal gak aku ajar dia hari tu. HAHA. *takbaik

Tapi kan, nasib baik ada dia taim weekend @ cuti panjang ni. Takde la senyap rumah aku tu. GEGANG se-gegang-gegangnya. Kalo aku duk on call ngan sesape je, 'weh mu duk tadika ko?'. 'Eh maah la, ado adik ramai gini la weh'

Tapi, aku rasa, ada enam adik tak ramai sangat la kan? HAHA. nasib baik ENAM. Kalo tujuh? Oh. dah mesti rumah aku macam kapal pecah :/ yang ada enam ni pun, dah nampak macam kapal-nak-pecah.

No matter what happens, saya sayaaaang adik adik saya! HAHA.

*kau ngigau ke ape ni SYA? HAHA.

No comments:

Post a Comment

♥.♥