Thursday, September 16, 2010

Sangat Sedih T.T

Hai kawankawan.
Hari ini, saya berasa sangat sedih. Saya pon taktau kenapa saya rasa sebegini rupa. Serious, saya taknak pon sedih sedih. Tapi.. sape tak sedih la kan? Nak tinggalkan keluarga untuk lima hari? HAHA. Ohyeah. Ni la kekadang saya rasa saya ingin stay kat rumah, taknak pegi sekolah tu.

(tuka gaya cakap,nampak begitu peliiik,tak begitu?)

Kalau la ummi baca belog along ni kan , ummi bagi green light tak kalau along nak berulang? Alah, kejaaaaap je, sekolah pon kejap je, lepas jawap dua exam,dah CUTIII.

Taktau la nak mintak nak berulang ke tak, sebab aku pun dah boleh guna akal aku sendiri, aku taknak la menyusahkan ummi abah aku. (Ngaa,bijak jugak aku ni pon), tapiii aku homesick, sape tau nanti kat asrama nanti, tetibe tiap tiap malam, l e l e h. Sebab teringat kat family. HAHA.

Aku teringat sorang kawan aku ni, aku pena la tanya dia canni .

Tirah, bakpo mu hok duk Selangor tu tapi aku tgk mu tak homesick , tapi bakpo aku ni duk kelate pom homesick ?

Yes. Tirah la nama dia. Kawan Sebilik aku. Bed-Mate ALSO! HAHA.

Then, dia jawap,

Sebab ummi aku cakap, kalau duk pikey homesick je terus, sape tak homesick. Lagipun, ummi anta bukan untuk homesick, untuk belajar.

NAAAAH ! Get it, HH. Betul gak ape die cakap tu. At first aku ambik patah patah tu jadi kata semangat aku. HO Yeah ! tapi tu mulamula je la, skang aku dah rasa homesick pulak. Waa,cane ni? . .

Kawankawan, bagi lagiiila kata kata semangat lagi kat aku ! Bia one day aku rasa aku tak nak baliik rumah pon sebab SAYANG sangat kat asrama tuh! HUHU .

Kalau aku dah sayang sangat kat asrama tu, ada satu reason je, sebab ada ada oran tesayan lah yang buat asrama tu indah tak terkata ! HAHA oh yes, i’m hostel lovers. Dont you know that? BTW you should trust that fact ! (in a same time, im also hostel haters)

P.S. Bebanyak thanks lah kat sunshines sekalian.

No comments:

Post a Comment

♥.♥