Thursday, September 30, 2010


oh helo oh haaii (:

eh,apa kabar? belog aku ni dah demam dah. lama dah aku tak update. sampai demam beliau. shame on it ! HAHA =.= Ugh atceli . . bersegala macam dah dekat otak ni nak tulis tu . . nak tulis ni . . tapi ada jugak, rasa "patut tulis ke?'

satu.

aku nak tulis pasal full result aku. nak tunjuk muka ni tak malu, aku tak dapat full pon trial tu. and, ada la satu Subjek ni . . Sirah Nabawiyah. orang lain sume dapat semilanploh lebih. *tapi takde la sume, ada la yang satu dua nasib dengan aku ni yang dpt tujuhploh lebih. .

tapi memang aku tak target tinggi pon subjek tu. tapi naaak la A . .

dapat je result tu. nangis aku(tak malu) depan kertas tu. mana tak kelua tears ni. orang sebelah aku dapat semilanpulohdua. aku aku? eh dah dah. tak pasal pasal aku menangis pulak depan belog ni. mallu ==' and and, dekat belakang kertas sirah aku tu, ade la beberapa orang yang prihatin yang rasa kesian dekat aku ni. dorang pergi conteng. . "hasya,kau bolei lah." HAHA. sorang sorang. dah nak full page belakan ketas tu dah pun. ada jugak rasa nak scan kertas tu tapi nantii nanti lahh.

BAHASA MELAYU. ohyeah. aku dapat B subjek tu. hari tu dah B, hari tu sekali tu pon dah B, and yang ni pon dapat B jugak. eh HASYA HANNANI,bila nak tuka gred tu biar jadi manis sikit ? InsyaAllah. Yang real ni, aku nak pulunn kertas BM tu. biar cikgu tu baca karangan aku sampaikan rasa nak tido jadi sleeping beauty sebab panjang sangat. boleh cikgu? HIII :)

PMRU; 13 Oct 2010 :)

rasa nak menyendiri lah. (ceh ceh). Eh takpee lah ye ye. dah rasa nak pegi jenguk dapur lah. =='

OFF.

No comments:

Post a Comment

♥.♥