Thursday, August 12, 2010

“Sya, tabah ek? Selama ni, mu je duk suoh kteorg tabah and so on, mu pon tabah kan..”

“You’re not alone, together we stand, i’ll be by yr side, you know i’ll take yr hand”

“i need your smile”

“Dah dah la. Senyum ?”

“Sya, mu tabah laa!”

“Dah ah takpaya pike benda tu..”

&& so on.

Terimakasih untuk segala nasihat.
Terimakasih bebanyak kasih =_____=’

I love how you make me smile when i have no sense to give a smile ;)
It aint faking for sure lah sayang! (:

Kauorang selalu ada, taim aku rasa macam nak jatuh
Kauorang selalu ada, taim aku rasa lemah,dan rasa macam nak rebah
Kauorang selalu bagi aku nasihat dan segala macam
Kauorang selalu buat aku rasa tabah dengan segala dugaan
Kauorang selalu je buat aku rasa macam nak lupakan je masalah tu


Sekali aku cakap aku lemah,
Kauorang dah bagi thousand words and kauorang dah bagi aku semangat balik

Sekali aku cakap aku giveup
Kauorang dah bagi segala macam reasons and bagi aku rasa tabah

Aku selalu rasa aku tabah
Sebab aku ada korang beside

Aku selalu rasa aku tak besendirian
Sebab aku tau korang ada beside

Aku selalu rasa aku ada ‘guardian’ beside
Sebab aku tau korang lah guardian(s) tu :p
HAHA.

THANKYOU,BUMpartner ! :D

No comments:

Post a Comment

♥.♥