Friday, August 13, 2010

tolong. aku bukan macam kau kau yang tak sedar apa yang berlaku.

get it? dan memang. aku buat macam there's nothing. sebab aku tahu. dah berlaku. dan bukan ni yang aku nak. dan maybe ini yang kau nak. dan stop. buat apa lagi kau cari aku?

bila aku tak kenal dia. takde la macam macam pasal dia. dan bila kau dah kenal dia erat erat. macam macam yang kau buat. gores itu ini. sakit. tahu? =.=' dan. itu yang aku cakap, maybe ini yang kau nak.

aku cuba paham kau. aku cuba hormat kau.

tapi tolong. bagi aku masa sedikit sebanyak. biar aku tabah.
kalau kau nak terus camtu. dan cakap. tak payah la nak berkias kias.
bila la kau nak pergi cepat cepat. taknak la sampai aku bosan dengan kau.
tatap muka kau tiap tiap hari. terserempak kau tiap tiap hari.
kau buat muka suci bila jumpa aku. dan aku pon rasa nak buat suci la jugak.

kalau kau dah tinggalkan aku sendiri kat belakang, dan kalau kau dah jumpa pengganti aku, tapi pengganti aku tinggalkan kau, tolehlah kat belakang. aku masih di belakang. dan tolong, jangan tinggalkan aku kali kedua.

No comments:

Post a Comment

♥.♥