Thursday, July 29, 2010

Uh Friendster ;)

Friendster ;)

tetibe duk syok syok bukak fesbuk. rase teringat kat bendelah dulu lah. friendster. sorry. aku ignore kau. alhamdulilah, kau tak dikurniakan mulut nak judge judge aku. kalo kau ade mulut, kalau kau boleh judge aku, mesti kau cakap, aku ni bagai kacang lupakan kulit. ngehehe. aku jumpa fesbuk, aku buang kau. bukan nak judge kau kolot atau apa. mula rasa, kau ni bosan. NGAHAHA. itu yang aku ignore kau tu. bok bok! aku tinjau kau hari ni, kat photos, (kalau sebelum ni tabole nak tag orang macam FACEBOOK), friendster dah bole nak tag-tag orang dah. Wahh ! friendster dah ada banyak improvement. bagos bagos. tapi aku tetap rasa nak delete friendster account aku tu. AHAHA :DD

kalau dulu dulu, friendster BESTTT sangat. sebab friendster bole men hide-seek tau!

kalau dulu, friendster bole nak hide-hide. macam, bole nak hide comment. so, takbole la nak bace comment. dulu, aku pernah wat friendster profile aku ni, ade ABOUT ME SECTION saje. on that time, rase bangga riak dan sebagainya dalam diri aku ni. sebab, bukan semua makhluk friendster yang boleh wat camtu. sape la tak riak kan? Tup tup, dah tak bole nak hide dah. tak best ! lepas aku rasa friendster tak best, aku jenguk myspace. kalau dulu, aku setiaaa je. setia kat friendster je. tapi, dah ada myspace. rasa cam nak ber-madu. taim ade myspace, aku dah tak jenguk friendster dah. ada la gak rasa belas kasihan. (nasib je friendster bukan makhluk!). myspace pon bole hide. tapi lagi MUDAH! agak la bagus myspace ni, sebab tak kedekot ilmu. senang gla bole nak hide hide section ni. tapi kalau friendster, susah gila. codes² utk hide section pon banyak! Hadeh =____='

dan, i found my true love. facebook ! ;)

Maaf. HH dah bermadu tiga. tapi setia kat yang NEW one. harap harap fesbuk bole kekal. senang nak search kawankawan lama. macam ummi aku. envy gila doe. last year,taim raya. ummi buat reunion ngan kawankawan lama. yang tahun 84-88 badge. ramai sangat. nampak ummi berseri seri. ye la, skang ummi dah 39. jumpa kawankawan yang taim secondary school. hadeh =___=' thanks to facebook la yang mengeratkan silaturahim. nanti nanti, umo 40-an ke, aku nak wat reunion, (Insya Allah kalau panjang umur), nak wat reunion ngan kawan kawan lame. nanti nak tengok muka korang korang. misti ada beza kan. NGAHAHA ;P

Sorry Friendster. Sorry Myspace. ;)
iloveyou la facebook!

No comments:

Post a Comment

♥.♥