Friday, July 30, 2010

Soalan demi soalan =.=

“sya, baju raya mu siap doh ? brapo pasang ? wane gapo ?”

Ceh. Soalan macam macam dah dijawab.
Rasa girang rasa excited la orang y menjawabnya ni.

then,sampai la satu orang, ni tanye camnie.

“Habis doh ganti puasa ?”

KAHKAH. Terkelu sekejap =___=’
Soalan cemas sebegitu rupa pon aku dah jawab.

*memang lah amat seronok bagi kaum hawa terutamanya ketika bulan puasa.
*amat cemas bagi mereka untuk men-ganti-nya balik :)

Woh. Harap harap tahun ni, straight puasa penuh !
Kalau dulu dulu, aku duk compare ngan adik lelaki sulong aku tu.
(sape y puase penoh kira bagos la)
Sekarang da taleh nak compare compare dah
Nampak gaya adik lelaki sulung aku sorang tu da paham ;D

Bagos la dik, dah sampai masa, bukan semua yang kau perlu tanya aku.
Nanti agak segan pulak, si aku yang hendak menjawabnya.

“Sya, mu raya mano tahun neh ?”

Di Kelantan :(
Sorry. Bukan nak sangat letak smiley kat belakang tu.
Emmm. Bukan nak mengutuk suasana raya di Kelantan.
Prefer, raya di Perlis ! *cakap penoh gaya :D
Since nenek aku meninggal, seri BERHARI RAYA di Kelantan dah makin pudar.
*aku ni AGAKK la rapat ngan nenek aku. Agak sebak la moment moment tu.
Kalau taim arwah nenek aku ada,
Pagi Raya pertama tu rasa macam cepat cepat nak pegi rumah nenek
Cepat cepat rasa macam nak pegi sambut.
Tapi if i do give you thousand reasons,
I cant get my granny back.
But, one thing that i should stick to mind that,
Allah SWT loves my granny more.

Do-stick-to-the-words.

“Nnek, i do love you. I miss you.”

Wan Zawiah bt.Wan Hassan.
6 Jan 1950-01 April 2005

Al-Fatihah.

No comments:

Post a Comment

♥.♥