Friday, July 30, 2010

Berpuasa.

truly deeply honestly ,

rasa, rasa macam, HUNGRY bersamaan LAPAR.
for sure, s-s-saya puasa hari ini.
terimaKASIH. *lagak puasa sunat act puasa ganti

tadi tak sahur pulak tu. tatau la kenapa tak ter-bangun untuk sahur. semalam da pasang niat dah. sahur nanti nak makan bla.bla.bla. and also, da pasang alarm dah. tapi tak bangun jugak. kesimpulan, tak makan sahur la. aku rasa alarm henpon aku ni da cukop kuat da volume dia. plus, bile tengok tengok balik Organiser / Alarm Clock kat henpon aku ni. da set Alarm Tone ; Love The Way You Lie - Eminem ft Rihanna. memang best lagu dia sampaikan aku sendiri ter-layan terus sambung tido.Mak Aih =.=' memang ujian dari Illahi lah. *lagipun padan lah ngan muka ni, lastlast minute baru tergerak hati rasa macam bersalah tak puasa awal awal. sekarang baru rasa last minute. dan memang, last minute dah. minggu minggu depan dah nak puasa. wahh. selamat berpuasa, umat Islam seperjuangan :)

maybe, aku puasa straight kot minggu ni. puasa ganti plus puasa sunat. bile lagi nak buat puasa sunat ni. taim rasa rajin la. aku nak buat ni =.='. minggu depan aku da beraya. ngehehe. *see, orang len tak beraya lagi even tak puasa lagi. aku dah beraya untuk puasa ganti. HAHAHA :D

baik baik. saya rasa macam nak je makan lappy merah ni. sabar sabar.

No comments:

Post a Comment

♥.♥