Friday, July 2, 2010

Tell you a something ;

Situasi Satu;
Kita Selalu Je Sakitkan Hati Orang Sebab Nak Jaga Hati Kita Sendiri.

Situasi Dua;
Jangan Kita Je Yang Sakit Hati Even Kita Tak Nak Orang Yang Kita Sayang Sakit Hati Dengan Kita.

Situasi Tiga;
Kita Jaga Hati Orang tapi Hati Sendiri Pon Tak Terjaga.

Sumber*;Mawaddah Hamzah&Aisyah Kasri ;)

Baiklah. Ada Tiga Situasi Yang Boleh Dihuraikan. Sebab Tiga Tiga Tu Aku Dah Alami. Tapi Maaf
-_____-, aku tak terdaya nak describe dengan penuh terperinci. So Now, apa yang kau orang nak? Dah Sah Sah, kita nak jaga hati ORANG yang kita sayang, tapi dalam masa yang SAMA, kita nak orang yang kita sayang tu jaga hati KITA sebagai orang yang dia sayang. Kan?

Situasi Dua Boleh Digabungkan Dengan Situasi Tiga.

Aku nak sangat orang yang aku sayang, tak sakit hati ngan aku. Tapi, taknak la sampai orang yang aku sayang tu yang sendiri tak hargai aku. Orang yang aku sayang tu, langsung tak jaga hati aku. Sedangkan, aku rela sakitkan diri sendiri sebab nak jaga hati mereka mereka.

For sure, aku SEDANG alami situasi dua. Bukannya dia tak jaga hati aku, tapi dia macam tak hargai pun apa yang aku wat. Aku duk sibuk sibuk jaga hati dia, taknak wat dia sedih, taknak wat dia rasa macam fed up. Tapi, aku rasa dia tak hirau pun hati aku. Dia tak faham pon kat hati aku ni, nak je jaga hati dia. Tapi hati aku sendiri, tak terjaga. Kadang kadang, aku rasa macam AAAARGHH for what jaga hati dia? Dia pon tak jaga hati aku. Sebab aku SAYANG dia lah, aku hiraukan semua itu. Aku butakan hati aku dari masalah itu. Bukan nak mengeluh di sini, coret di sini saje lah.

Aku rasa macam, sampai bila aku nak terus jaga hati dia? Sampai bila aku nak biarkan camni ? sedangkan hati aku ini, dah macam koyak, makin broken =.=’ bila dia nak realized semua tu ? bila dia nak faham semua ini ?

HH, kadang-kadang aku rasa macam kau terlalu jaga hati dia sangat. Aku ase better, taya la kau duk jaga hati dia. Aku rasa, dah skang kau perlu jaga hati kau (macam situasi satu). Biar dia realized yang dia tak jaga hati kau.

*semalam aku wat deep conV ngan kak isya. HAHA duk sembang sembang ngan dia tak ingat dunia uh. Duk sembang sembang ngan dia tak ingat pon kredit nazak. 22 minit 49 saat je. Tu pon, tak ingat sebelum ni ade brapa kredit. Dah la our last conV pon, tak sempat nak cakap BABAI. Sebab sedang duk shareshare masalah, tetibe je PUTUS. HAHA, tapi aku tau kredit aku dah licin kering kontang. HAHA. Tapi aku rasa, berbaloi ah. Sebab cakap cakap ngan dia dah lega prob ni. Btw, she’s my great telinga. She’s my great listener ^^/ terimakasih la Siti Nuraisyah Kasri (:

4 comments:

  1. muahaha.
    haha. welcome welcome :)
    sharing is caring. haha.
    marah NN nanti. haha :D

    ReplyDelete
  2. sometimes, sharing is scary!
    HAHA. thanks mendengar ^^,

    ReplyDelete
  3. haha. welcome welcome. scary ke ? haha . nope laa

    ReplyDelete
  4. oh oh oh. my name! HAHA
    follo anda ;DD

    ReplyDelete

♥.♥