Friday, July 2, 2010

I REALIZED, i need you bytheway.

there’s a something that might be, HAVE to share it here.

Keadaan Semasa Prep Malam Di Asrama :D

Bila masa prep ni, dah sah sah la AKTIVITI utamanya BELAJAR. Macam pelajar pelajar lain. Taim prep ni, PANTANG bercakap. HAHA tidak sama sekali lah.
So, malam 30 Jun tu, macam biasa lah, prep ngan sahabat sahabat ;P then, rasa macam nak mendengar masalah. *saya suka mendengar. So, aku & LP* aku, Adibah Yasmin Mohd Rosely berkongsi mendengar masalah kat padang sekolah. Siapa yang tade masalah ni? Kan kan?


So, memang ASYIK mendengar dan bercakap cakap pasal masalah ni. tengok tengok, dah pukul 10 lebih. HAHA, time’s OUT ! *nampak sangat aku tak belajar during prep tu. MUAHAHA tetibe je hujan lebat. Dah la di taim tu, kitaorang duk sharing cite cite pasal masalah ni di TENGAH padang. So, aku pon duk sibuk la cari buku(bawak saja, tapi tak jenguk jenguk pon).

Then, time ontheway balik asrama tu. Aku baru je realized, yang SPEK aku TIDAK bersama aku. For sure, aku ni perlu kepada spek. HAHA. Uh. And, aku pon patah balik la, pegi cari bendalah tu kat tengah padang sekolah. Dah la GELAP, dah malam kan taim tu. belum pernah, malam tu jadi CERAH macam siang. Kan? Aha. Plus, dah la HUJAN LEBAT. Alah, aku tak hirau pon kalo aku DEMAM keesokan harinya. Sebab dah BALIK esok(khamis) tu. HAHA. Kalau demam pon, kalau balik rumah dah sah sah jadi SIHAT WALAFIAT. Hee.

Berbalik kepada cerita. Kemudiannya, taim tu aku kan with Diba (adibah yasmin) so so, diba pon basah kuyup macam aku la. Aku suh dia pergi dulu, tapi dia pon ingin ikut serta mencari SPEK. Uh, tengkiuu la DIBAA ! em. Then, duk cari cari. Tapi tak jumpa. Memang air mata ni dah berderai laju, dah kalah dah air terjun kat Jeram Mengaji tu. HAHA. Uh. Taktau la nak describe-kan aku punya airmata taim tu. dah la spek aku ni, tak berusia sebulan lagi, apatah lagi setahun. Baru je beli bendalah tu. memang gila seram ah kalo ta jumpe spek tu. Hadeh =.=’ plus plus, teringat muka abah yang hensem tu dah sah sah high temper kalo tau spek aku tu tade. Taun ni, dah tiga spek. TIGA je.

HAHA. So, aku plan nak pegi cari spek tu, on the next day. Aku ringkaskan cerita. On the next day, aku AND dua LPs aku, Ulfah & Kasyifah pegi sekola tu awal awal lagi. Tade la awal sangat. Risau la kalau kalau ade student lain yang pegi MENVOLUNTEERKAN diri nak pijak spek aku ke. Dah la kedudukan strategik tu, tengah padang plak tu. Adehhh. Alhamdulillah, jumpa jugak spek tu. Syifah ah jumpe. Tengkiu.

Terima Kasih, Ulfah Nasrun Amir, Kasyifah Abdullah, Adibah Yasmin, and BUM’s partner yang lain.

LP*; Laugh Partner (;

No comments:

Post a Comment

♥.♥