Saturday, July 24, 2010

Sabarlah Wahai Saudari :)

Got a story to share,

Meja Anti Sangat Plain Lah, izinkan Ana men-corakkan meja anti?


Taim exam mid year last day, kan exam dalam dewan, so aku gune meja orang lain lah. Bukan meja senirik. Ya Allah. Bukan nak kutuk meja ANTI ye. Meja orang tu, sangat sangat annoying. Bukan apa. Pembalut meja tu macam nak balut dua buah meja. Labuh bhaiii =____=’ then tanpa segan silu, aku pon koyak la pembalut meja tu (actually aku sopan la gak, koyak yang tak berkenaan, kalo koyak satu meja tu, NGAA mane tak marah kan saudari?)

Alah. Taim duk jawap exam kan, agak la rasa nak conteng conteng. So pegi spill out, pegi conteng kat meja tu. HAHA tade la conteng banyak sangat, just conteng sikiiiiiit je. HAHA. One day neh, baru jek nak conteng, tengok tengok ade satu NOTA KECIL. (nota kecil yang dicetak computer ye, Gua Tabik Saudari). Yang berbunyi begini,

Assalamualaikum wbt.
Sesape yang duduk kat meja nie,
Tolong jgn kosek sdikit pun ape Y ada kat meja nie.
Klu ade owang conteng meja korang, korang marah kn ???
So, tolong jgn wat ape2 kt sinie k.
I’m beg you.

Sungguh HH terharu dapat nota kecil bertopengkan sindiran. HAHAH =___=’
Memang la gua marah kalo ade orang conteng meja gua.
Tapi dah pembalut meja ANTI annoying, plusplus, macam nak balut dua buah meja.
Then, pembalut meja ANTI sangat PLAIN, so gua tambah tambah la corak
Biar la nampak seri taim gua jawap exam :D


Dah la exam kali nie susah seribu bahasa.
So aku pon pegi la spill out luah hati kat meja saudari.
Alah =___=’
Halal-kan je lah.
Maaf la Anti.
Baru je nak selit duit RM1 suh beli wrapper baru.
*tup tup, cekgu dah suoh tutup dewan. Hee :D

Kesimpulan ;

Nanti exam TRIAL,
Cikgu, tolong lah bagi HH, meja yang telah diberi izin utk conteng conteng.
Cikgu, tolong lah bagi HH, meja yang telah diconteng conteng.
(kalo plain sangat, nanti rasa gatal tangan nak pegi tolong corak-kan)
Kalo HH pegi corak-kan, nanti ade orang pegi selit nota BESSA punye pulak.
Lagi la HH rasa terharu. NGAHAHA :PP

No comments:

Post a Comment

♥.♥