Saturday, July 10, 2010

Maaf, along tak sengaja =__________=’


bodoh kau HH,sian kat adik kau, beliau punya lah pergi Pertunjukan Gadis Bersama Ular, kat Muzium Negeri. Kau senang senang je delete video yang dia amek =.=’ god please. Its all out of expected. Tak terduga.

Camni, adik aku (izz) pegi pertunjukan tu kat Muzium Negeri. And hp die kan rosak. So die bawak henpon aku (4sure,berkongsi,sharing is scaryyyy!). Then, beliau dengan penuh bersukacita nak amik gamba // video and segala macam lah kat sana. Huhh.

Then, yesterday (8thJuly), aku kan balik dari asrama tuu, then aku pegi la jenguk henpon aku KALAU KALAU ade bende yang PERLU delete, sebab adik aku yang kedua tu, photomaniac! HAHA. Then, memang la banyakkkk sangat video yang macam entah pape. (act,aku tatau iz pegi pertunjukan tu, aku tak expect ah tu video taim kt pertunjukan). So dengan penuh GIRANG, aku tekan DELETE ! *kejam :D

Sungguh. Aku jahat -___-’

Kemudian kemudian. Izz kan balik dari sekolah. Taim tu, aku duk pegang hp ni.

Izz ; jangan cakap yang along dah delete video tuh!
HH ; sorrrry -____-’ along tatau video awak.
Izz ; whoa. (meraung menangis)
HH ; (sungguh aku tak tegar tengok dia menangis), alg igtkn video ape.
Izz ; dah la izz tak tunjuuuk lagi kat ummi !(teriakan semakin kuat)


Waaaa. Tatau la nak describe camaner.
Rasa bersalah rasa sangat sangat bersalah gila gila -__-’
Then ummi tanya ,

Ummi ; bakpo(kenapa) mata izz cam bwu lepas nanges je ?
Izz ; along delete video izz T______T
Ummi ; HASYA ! kenapa pegi delete nye? (nada marah), izz punya laa duk bersungguh suoh umi tgk video dia tuh .

*aku makin bersalah =.=

HUH. Sorry sangat sangat.
Taktau la kenape rasa ter-deletee.
Dah memang habit aku, suka delete yang unneeded.
Lagipon, izz kenal kan along camni =,=’

HUHHHHHH.
Patot pon rasa macam janggal je taim na delete.
Rasa macam nak-tak-nak je delete.
(alah,tapi delete gak)


HAHAHA :))

SMILE PLEASE, izzul irfan.


No comments:

Post a Comment

♥.♥