Saturday, July 10, 2010




Daun Sup , Daun Bawang ?



HAHA. kelmarin pegi shopping ngan izz n rifqi. MUAHAHA. Umi ade bagi list, suh beli sayur-sayuran. One from them, daun sup daun bawang. Sebab petang kelmarin, ummi nak masak SUP AYAM :D

Lokasi; Pantai Timur.

So, aku jes bagik my first brother lah pegi tempat sayur sayuran tu. aku yang pegi carik chocolate. HAHA. Lagak kau kakak sulung,tapi barang dapur suh adik lelaki sulung pegi urus. HAHA :D

Tapi aku ase cam taley harap betol adik aku pegi cari bendelah tu.
So aku pon pegi la jejak tempat tu, nak pegi tengok.
*MALUU lah aku jawapnye.

HH ; izz, ummi nak daun sup dan daun bawang. Ni baru daun bawang,mane daun sup?
II ; ni daun bawang, ni lak daun sup. Haiyaa, saya kenal eh :P tak macam along.
(sambil beliau menunjukkan tanda harga daun sup beserta namanya)

Malu berseorangan di situ.
Plus; ade pakcik kat depan aku, aku rase die dengar . Whoa :(

Aku bukannya tak kenal, sorry eh. HH kenal okay.
Tapi dah HH taksuka sayur tu, so for what mengenali mereka mereka.

Semenjak aku check in dan menetap kat hostel tu,
Dah lama dah tak shopping barang dapur.
Sape eh yang tolong pegi shopping barang dapur.
So, aku meringankan mulut, tanye soalan tu kat umi.
Ummi jawap, puteranya yang sulung tu lah! :D
Patot la die expert semacam ponnnn.
HAHA.

Bagos la Izzul Irfan :)
Warisilah sifat kakakmu yang sulung ini.
Yang baik lagi indah, :D

*HH,makin hari makin perasan lah kau ni.
Sedar-sedarlah, dah la kau pegi post kat belog.
Takpe takpe.


Get to know me,
Its me Hasya Hannani Ruziman,
And, only me (:

No comments:

Post a Comment

♥.♥