Saturday, July 24, 2010

19 Ogos 2010.
HH Tunggu Itu Hari.



Jadual Exam Dah Dapat, Tips Tips Jawap Exam Pon Dah Dapat,
Kertas Exam Je Belum Dapat LAGI.

Sungguh HH rasa macam segala abdomen dah ketar ketar.
(alah HH, lek lek kalo kao neves sangat, ayat kao tu mang tabole blaa lgsung!)


Percubaan Peperiksaan Menengah Rendah (U)

Orang Kata, TRIAL lagi SUSAH dari REAL.
Orang Kata, TRIAL lagi HOT dari REAL.

*so orang, yang real punya tu senang je la? Camtu?

Haha. Kalo ikot sifir camtu,

Orang Kata, REAL lagi SENANG dari TRIAL.
Orang kata, REAL lagi COOL dari TRIAL.


Sejuk betul hati HH nak jawap PMR(U).
Memang rasa ketar ketar hati lah nak jawap TRIAL.

Ketar-ketar pon.
Sempat lagi aku tanye ayah aku, sebegini soalan;

Kalo along dapat full A TRIAL, abah bagi apa?

HAHA. Mata hadiah betul kau ni !
Alah. Bole la jadi penyuntik semangat aku.
Abah kata nak bagi DSLR.
So boleh la, aku berniat begini.

Kalo nak study je, bole la pasang niat,
“HH, kau nak DSLR kan? So FULL A’S TRIAL !”
HAHA. Di sebalik tu, HH, kau nak wat ummi abah bangge kan? So full A !
HAHA. Tu yang utama lah. DSLR tu top 5 jee.
Sungguh. Aku nak wat ummi abah bangge.
Its all about, HASYA HANNANI will :)

*cehs, gaya ayat macam dah ready 100% dah kan?
Aku baru je start study 25%.
Nanti nak usahakan 75% lagi ;p




No comments:

Post a Comment

♥.♥