Friday, July 2, 2010

PR-OBLA (;
yaw. pelu ke letak smiley kt blakang tu ?
kalo sebut prob je , msti psal sedih kan ?
Hell Yes ,
holidays neh , aku duk denga problem orang je .
pasal anis , pasal farna , pasal neem .
tup tup, aku y dpt problem snirik -___-'
aku tak TABAH la kawann.
aku tak KUAT la kawann.
farna,neem,anis,ufah,cpah,dba,jan; thanks!
aku tatau nak cakap caner, terimakasih.
aku nak sangat problem ni lari jauh jauh dari aku
aku taleh lari dari problem ni
duk main kejar kejar je, aku taknak benda tu sume -__-
aku nak EVERYTHING , dah jadi macam dulu .
dah okay , super yes . nak macam dulu .
bile prob ni nk slesai ?
aku yg SALAH , god please , show me the way ;(
HH yang kau orang kenal tu, bukan kuat pon.
dye bukan tabah pon. dye dah nak rebah dah =.='
i'll try and keep trying to fix it all out .
in fact, saya sayang awak kakak .

No comments:

Post a Comment

♥.♥