Thursday, July 29, 2010

not a fake.

Is this a fake one,, ?
Wake Me up, when it comes to a reality ONE.

Percubaan PMR(Ugama); 19 Ogos 2010.

Kalau cakap cakap pasal TRIAL coming soon ni,
Dah first sekali nak cakap,
“Tak ready lagi nak sambut kau.
Tak ready lagi nak tatap patah patah kau.”

Yeah, for sure,
Aku tak READY lagi. Aku tak READY lagi.
Rasa macam, tade sense lagi na hafal hafal.
Ehehe. Tapi dah start dah hafal.
Know what ?
(HH ni baru perasan yang trial dah dekat)
MIAHAHAHA :DD

Trial mesti susah kan?

Ye. Memang trial susah. Dah tau susah, still rase cam amik biase je.
Bile la kau nak take serious bende tu ah? da la seploh subjek. Eh tapi sepuluh
Je. (see? Dah cakap tak serious langsung!). Ye laa kalo serious sangat, nanti
pulak tak pasal pasal HH tak makan. Kan kena serious TRIAL dah dekat. Ahha.
Rase cam kau kena la gak serious bende tu. Yeahhh! FOR SURE, HH dah perasann yang trial dah dekatt. Baru rasa last minute. NGAHAHA aku rase dah macam kena rushing rushing dahhhh. Memanggg lah kena! Err, dah tu. aku nak KURANG-kan meng-update-blog. Ala,memang aku just update on weekend je. Tapi, maybe tak online SANGAT.


Death Moment =___________=’

Senyum lebar.
Know what, after kiteorang(2nd former) exam PMR(U), we will SIT for the next exam. And also, another BIG one. Final Year Exam. Kalo nak tentukan kelas, depends on that result ah. Emmm. Kalo subjek FINAL YEAR EXAM ni agak la ringaaaan. Sebab kalo exam yang lepas, (Pengesanan Bulan Tiga , Ujian Pertengahan Tahun), kiteorang kena jawab dalam 19 subjek. Tapi kalo utk final year exam ni, subjek subjek yang TIDAK TERGOLONG dalam PMR(U) JE yang kiteorang jawap. Kan ringan kan? NGAHAHA. Memang la RINGAAAAAAAN kalo kau belajar! Miahaha :)


Harap Maaf.
Hasya Hannani tidak mahu diganggu.
Beliau akan menghadapi Percubaan PMR(U)
Sekian,Terima Kasih.


Nanti nanti kalau korang call aku, aku dah set ngan operator kena cakap camtu. NGAHAHA. Eh takde la, its fuckin a fake oneee. Kalo la bolehhh.. EHEH.

No comments:

Post a Comment

♥.♥