Tuesday, May 10, 2011

penat jadi orang sibuk. Alhamdulillah, Allah showed me the way. aku berulang. ala berulang untuk minggu ni. tadi mintak dengan warden. senang je ustaz bagi green light dekat aku. as my birthday gift kot. tak macam tu ustaz?

actually sambil taip sejarah pasal MPKB ni. tensen asyik taip yang sama. kau tahu,dah tiga kali aku rasa. tapi takpa,nak score 50/50. sejarah memang aku target A1. ceh,A1 sama taraf macam SPM. haih.

next week exam. khamis ni Tengku Mahkota datang sekola. Yaw,best yawww :) sekolah aku sumpah terbaik. haha i mean comel dah pun. ceria segala. tapi aku tak berapa setuju diorang tebang pokok. makin panas la nanti :/ nasib baik, form three ah paling lambat exam. on fifteenth. bagus sikit, ni-haaa-kang bercampur dengan kerja kursus segala. ten-si-on.

aku orang sibuk ni pun tak sempat nak taip pasal birthday moment aku. macam ni la, best sangat KD wat suprise. hah,kan dah konklusi dah bende tu.

okay. kilat. ummi suruh tutup komputer. #patuh#

No comments:

Post a Comment

♥.♥