Sunday, May 22, 2011

*jeles aku bebudak dekat sini duk main lat-tali-lat-tali-taplom*]








nak jadi macam diorang. tak payah belajar. kan senang. tak payah tahu exam tu apa. bodoh. bukan tu maksud aku. nanti diorang membesar, (eceh) mesti tahu erti kehidupan ni la kan. mesti dalam a friendship / persahabatan ni,dah pandai gune otak sendiri punya badan la kan? buat ape nak dengar orang kata? kita ada akal. ada otak. kita punya pasal la kan. fullstop.

hmm biar jelah kang melepas pulak kata kata kesat yang memang tak patut aku keluarkan dekat sini. yelah nanti ada pulak yang terpinga-pinga eh aku sero dio ayu tapi tup tup caro dia fuh kalah minah gangster ehe nampak sangatlah aku tak berapa nak sopan la pulak.

SORRY, GTG.

esok masuk asrama. esok exam khb & sejarah. lusa geog&feqah. then FINISHED C:

Wish Me Luck.




No comments:

Post a Comment