Friday, May 27, 2011

Assalamualaikum :) Huh. Konfius ni. konpius. Nak berulang ke tak. Okay, kalau aku berulang,takpayah la penat penat fikir hidup dekat asrama. Miahaha. Ahad ade kelas tambahan. Aku suka sangat. Sumpah TIPU. Tapi bila fikir yang terbaik, in a positive side, bagus apa ada kelas tambahan. 4 jam belajar. 8.30 am till 1.00 pm every day. From Sunday to Thursday. Lima hari je,then bole lah holidays puas puas.

Holiday ke? ENTAH -_________-

Trial bila weh?

Tengok ni tengok ni,



Cabar ni, teka mana aku? Hahah. Aku sendiri taktahu aku duk mane. rasenye tak masuk gambar cane entah. Guru Besar aku sini macam tak berapa nak hepi la pulak,rasenye ni thousands of shots yang buat beliau rasa letih nak senyum. Lagipun, tahun kitaorang 2008 down. Tahun sebelum kiteorang, 2007 tu 77 orang dapat 5A. Clapclap :D Tahun aku, 60 orang je. Tapi biasalah, lumrah kehidupan. Kan? Alhamdulillah, im one of them.

sumpah aku cakap,aku rindu nak amek gamba macam ni dengan slip exam. Oh Em Gee. aku harap sangat,next year, aku post macam ni. I mean - gambar aku & budakbudak 9A PMR 2011. Ameeeeeeen (; Sumpah aku memang gila bantak desperate dekat Full As. Yelah, tahun lepas PMRU. Alhamdullilah dapat sepuluh. Tahun ni,kurang satu je. Mesti boleh kan? *hope so!*

Aku kurang rajin. Aku kenal. aku tahu tu aku. Even,aku dah pasang niat pasang azam taknak dah malas. buat kerja sekolah. ceh. takyah tangguh. tapi yelah, exam midterm ni, serious aku tak target full. hmm. memang aku low tersangatlah dekat subjek macam Geog. Hahah, ramai cakap senang. entah lah, maybe sebab i've no interest in it :D

Best apa kalau aku minat geografi macam aku minat dslr.

No comments:

Post a Comment

♥.♥