Sunday, May 15, 2011


FIFTEEN :D


Today is Fifteenth May. & I live in this world for fifteen years and 8 days :)


Esok exam BI & Akhlak. Yes,pejam mata dah memang boleh tulis dah nama sendiri kan. And tipu lah pejam mata dah boleh jawap semua.



Tadi Bahasa Melayu JE. And,meh aku cakap dekat kau. Kira beruntung lah aku sebab datang sekolah dah lewat KONONNYA ingatkan kene 'sekat' sebab datang lewat. Rupanya,pengawas tak duty jaga pagar pun kalau exam. -dah pasang niat esok nak datang lewat wiwiwi-



Hmm and tadi pukul LAPAN SETENGAH start exam. Jerit hooray sebab tak percaya. dalam jadual,pukul lapan. maybe pihak atasan tahu kot,aku kalutkalut dahla datang lambat terus nak exam ni mana sempat otak nak pickup nak recall balik apa yang belajar HIHIHI :D



aku selalu je perasan do. haih. buang buang buang :P



Hmm about KERTAS SATU.



Nombor satu pun dah tak boleh jawap. HAHA. pandai betul lah. mule mule bukak,dengan harapan,senang and segala nak target A1 ni-terus baca ABCD aih keliru molek .____. hah,kan dah terkeluar dialek asli Kelantan tu. 'Oghe kelatey ni mek awey belako'


Kertas DUA.


Juga SUSAH. haih. biasalah, hasya kan.



stop lah. kang aku berbahasa Melayu bangku kang. kaget anda semua -____-'



p/s - macam mana nak buat markah BAHASA MELAYU jadi MANTAP ?








No comments:

Post a Comment

♥.♥