Tuesday, May 10, 2011

Seventh May At School Part Two.

awak rasa awak buat salah apa?’ – ada sorang KD tanya macam tu. Nada macam seorang ibu yang marahkan anaknya sebab memecahkan pasu kesayangan. Hah macam tu la.

‘kitaorang tak buat salah pun. Sarung kaki pakai selalu je. Kalau pecat pun time amek wuduk. Takde yang salah’ – tak ingat sape jawab. Nada seorang anak yang bukan salahnya yang memecahkan pasu itu dengan muka sorang sorang fuuuuuh muka tak bersalah.

habis tu kenapa ada KD yang report nama korang? PERANGAI TERUK’ – itu yang aku takboleh terima. Benar. Jujur aku cakap ni.

Sempat lagi Adibah Yasmin melatah.

Aku memang tak boleh kalau diba melatah. Terukir senyuman.

‘toksoh duk senyum senyum lah. Ore maroh ni’

Kau rasa dia marah sapa? HEHEEE AKU LAH TU BAI :P

Hish then ada sorang KD cakap macam ni. –DENDA SEPARUH DUDUK-

Okay kitaorang ramai ramai menjalankan apa yang disuruh. Kitaorang pun duduk lah separuh duduk. #kiteorang taktahu lagi ape salah kiteorang sampai kene marah marah dkat depan puuuuih malu woi malu#

KENAPA DENDA DIORANG?

Yeah! Heroin datang. Mak aih. Semua berdiri tegap semua. Itu EXCO ASRAMA DALAM yang bersuara. Ah ai sayang lah macam ni. Hihi kidding.

APA SALAH DIORANG?

See. Heroin cakap tu. Mana hero kiteorang? Tertidur agaknya. Hihihi ;D

BOLEH PULAK SORANG KAK KD CAKAP MACAM NI –

SALAH SEBAB DIORANG DILAHIRKAN PADA BULAN MAY.

Oh EM Gee. Kau paham tak maksud dia apa?

Dia bergurau. Dia buat birthday suprise lah nie :P

Then,datang-lah kawan kawan aku. Kasyifah,Amani,Ulfah,Razan,Tasneem,Farhana,Anis Syafiqah,Anis Ayuni datang dekat depan and kiteorang hug hug kiss kiss birthday! Semua nyanyi ALLAH SELAMATKAN KAMU ALLAH SELAMATKAN KAMU (hah tak ingat how many times)

Oh Em Gee. I really didn’t expect this kind of thing. Girls, you made up my day.

Sambil hati aku gembira kalau boleh taknak tidur terus nak cakap terima kasih dekat diorang.

BO BO LAH NOK TIDO PULOK NI.

Aku taktahu lah makhluk mana yang cakap macam tu.

Dan,aku taktahu jugak lah dia dengar ke tak aku cakap macam ni – tau la bukei birthday awok kea? (tahu lah bukan birthday awak kan?)

HAHAHAHA alangkah bagus kalau dia dengar. Suara cemburu. Agaknya. HAHAHA.

There are some pictures. Ni time aku,diba,razan masuk kelas. I mean,tempat kiteorang tidur. Kan tamrin. Kiteorang tidur dekat kelas. And,ada dua buah kek. DUA BUAH? Ah lantak. Adadua kek. EHEH. Thankies BUM c:

And sambut dalam kelas. Tapi dalam kelas tu, bukan BUM je yang tidur dekat situ. Ada gang sape entah. SORRY KORANG,TAK AJAK KORANG MAKAN KEK C:

KKS pun datang. Diorang sweet oh semua pakai baju KKS. Heee korang thanks!

P/S – BUM,thanks a lot. ILYSM(:


dua kek. kan? eheh. satu tu blueberry. paling tak suka tpi malam tu aku tahan jadi aku suka c:

adibah suap aku. eheh besu kan? blueberry cake tu :p

comel kan kek tu? yasmin & HH & jan.


and thats me. macam chubby la pulak c: haih tudung pun takjadi LOL


No comments:

Post a Comment

♥.♥