Friday, April 1, 2011

cepat semua bukak blog Hasya cepat. cepat semua tengok dia update apa.

'eleh tak update pape pun'

'ala blog hasya ni,last week punye post piiiiirahh -,-'

'asik asik post sama tensen betul'

eh semua. sapa suoh bukak belog ni? ada aku suruh sorang sorang bukak belog aku then tengok there're no NEW & LATEST post at all. eleeeeeeh. bising la semua. kalau aku nak buat private,ada pulak mulut mulut yang aku cakap aku kutuk somebody or maybe everybody la kan? ingat perfect sangat kau tu nak judge judge orang? pergh -,-

okay aku taktahu apesal tiba tiba dengan emo nye taip bende ni nasib baik tak ter'keluar' isi utama

lantak lah. aku buat jugak public. even, bende same je kalo orang bukak belog aku. shoutbox takde kan? ada satu alasan ni, malas ah nak hurai dengan lebih panjang. nanti kauorang semua nak buat bende sama kalau aku letak shoutbox. hi hi hi :D so,paham dengan sendiri lah yeeee :DD

tak bosan lah hidup ni. takkan pernah rasa takdek kije nak buat. sebenarnya la kan, aku buat macam takde bende nak buat. sebenarnya kalau buat list-to-do MEMANG LA MEMANG banyak sangat. tahu je kan form 3 ni ade kerja kursus. kalau satu subjek tu takpeee, ni - Geografi,Pendidikan Islam, KHB, Sejarah. Alhamdulillah SANGAT SANGAT, sebab English, Bahasa Melayu & Arab takde. bayangkan,kalau ade? meletup otak aku. tapi kan kan, every time aku mengeluh pasal kerja kursus segala segala tu, aku sepatutnya berterima kasih sebab ada bende tu. Bende tu bagi effect dekat markah PMR kaaan? ow yeah. nak buat elok elok kerja kursus ow yeah.
(semangat kan? welllllll :D)

sebenarnya kan ada satu lagi masalah. aku nak upload fotoooooooooooooos! belambak dah gambar dekat kamera ni. tapi sebab card reader tak detect. ah tensen. dah la this week, minggu balik. tapi believe it or not, im still at the hostel. mean like, aku tak balik rumah minggu ni. tapi bila fikir fikir fikir fikir, great apa kalau balik. dah msti aku upload fotoooooo dah. haiyah -___-

takpelah sebenarnya dah taktau nak cakap apa. wish me luck and wish you too :)



No comments:

Post a Comment

♥.♥