Tuesday, March 15, 2011

Hello people :)

Amacam semua ? ada dekat sini yang dah ada rasa rindu dekat aku?

people replied - hape HASYA titiba buat post tanpa salam terus tiba tiba dengan sengaja perasan la pulak siap tanye dengan sekalian adew yang rindu ke tak. perasan betul.

Terdiam.

Assalamualaikum semua :) !

Sekarang takde perasan dah ye. So I terus ke point atau dengan bahasa biasa ISI aku menaip.

Ada dekat sini yang nak tanya aku pergi mana lame tak online ?

No answer.

LANTAK. nak cerita jugak. nak bagitau jugak.

Cuti Seminggu Ni Saya Meluangkan Empat Hari Saya Dengan Kawan Kawan Saya Sekalian.

Oh yes. sekarang semangat aku tengah bukan main membesar macam belon nak nak pecah dah pun sebab aku sekarang tak payah nak cakap la MEMANG SEKARANG DUA PULUH ENAM JAM nak cakap pasal camping je dekat semua orang!

*nak cerita dekat adik-adik pun bende serupa and sekarang macam nak cerita berulang berulang dah pun. lantak lah adik adik aku bosan dengar pun DARIPADA aku bercakap sorang sorang 'lagi pelik nanti'*

sebelum aku nak story story dekat adik aku, aku memang kene bagitau macam ni dah pun

'kalau ulang bende yang sama KORANG JUST BUAT MACAM TAK TAHU EH'

nanti bukak sekolah. nak cerite dekat 43 orang dalam kelas aku tuh! Mean that, semua budak kelas aku WAHAHAHA padan mukew! kalau boleh, dekat Mudir pun I nak ceritew tauw tauw.

'rugi tau sape yang tak pergi tu'

sebenarnya aku agak busy. and the next post, aku cerita pasal camping. but its not now.


No comments:

Post a Comment

♥.♥